mobile-menu-polvar-mountain
mobile-menu-polvar-mountain
mobile-menu-polvar-mountain
mobile-menu-polvar-mountain
mobile-menu-polvar-mountain
menu-polvar-icon
محصولات
مقایسه پیشرفته
خدمات
پیشنهادات
پلوار مگ
راهنمای مشتریان
راهنمای خرید
ارتباط با ما

ورود

شما با ورود یا ثبت نام در پلوار قوانین و شرایط استفاده از سایت پلوار،
همچنین قوانین حریم خصوصی را می‌پذیرید

جستجو

جستجوی هوشمند شما را سریع تر و دقیق تر به مقصد می رساند

جستجوی هوشمند

کمپانی اپل در این چند ماه اخیر دچار مشکلات نرم‌افزاری زیادی شده بود و باگ‌های زیادی گریبان گیر این شرکت آمریکایی شده بود که سعی کرده آن‌ها را برطرف کند و امکانات دیگری را نیز اضافه کند.

مهم‌ترین بخش آپدیت iOS ۱۷.۱: ایردراپ

تا قبل از این آپدیت، شما برای انتقال فایل‌ها بین دو گوشی آیفون به وسیله ایردراپ (AirDrop)، حتماً باید به یک شبکه وایفای یکسان متصل می‌شدید اما حالا دیگر نیازی به این کار نیست و شما این امکان را دارید که با اینترنت همراه، فایل‌ها را منتقل کنید.

بروزرسانی ios 17.1

در قسمت موسیقی‌ها و در برنامه Apple music شاهد اتفاق جدیدی هستیم و در این آپدیت شما قادر خواهید بود موسیقی‌ها، آلبوم‌ها و پلی‌لیست‌های مورد علاقه‌تان را وارد فهرست جدیدی کنید. همچنین این برنامه با توجه به سلیقه موسیقی شما، موسیقی‌هایی را به شما پیشنهاد می‌کند و می‌توانید به صورت آنلاین به آن‌ها گوش دهید.

مدتی قبل نهاد ناظر بر امواج رادیویی فرانسه ادعا کرد که نرخ جذب ویژه (SAR) در آیفون ۱۲ از حد معمول بیشتر است که این آپدیت، مشکل مربوط به این موضوع را نیز در کشور فرانسه برطرف کرده‌است.

کمپانی اپل سعی کرد تا با ارائه این آپدیت، تمامی باگ‌ها را برطرف کند و به همین منظور آپدیت iOS ۱۷.۱ مشکل حالت سوختگی نمایشگر آیفون ۱۵ و همچنین داغی بیش از حد این گوشی را نیز کنترل کرده است.

آپدیت iOS 17.1

قابلیت‌های iOS ۱۷.۱ برای مناطق مختلف، متفاوت است. اپل علاوه بر ipadOS ۱۷.۱ ، iOS ۱۷.۱ و macOS Sonoma ۱۴.۱ را نیز عرضه کرده است. برای دانلود نسخه‌ جدید iOS، در گوشی خود وارد مسیر Settings > General > Software Update شوید و مراحل را به‌ترتیب دنبال کنید تا iOS ۱۷.۱ نصب شود.


نویسنده: امیرحسین قیصری
اشتراک‌گذاری
هنوز نظری برای این مطلب درج نشده است

وارد شوید

برای ارسال نظر ، باید به پلوار وارد شوید.
کارکتر 9

پربازدیدترین‌ها

رسمی؛ گوشی ردمی نوت 13R با نمایشگری 120 هرتزی معرفی شد!
گلکسی S25 اولترا با 4 دوربین عرضه خواهد شد!
بازگشت به بالا

خدمات منحصربه فرد پلوار!

روند بازگشت آسان
ارسال کالا زیر 48 ساعت
خرید امن
تحویل و مرجوعی درب تا درب
پشتیبانی بی حد و مرز

فروشگاه اینترنتی پُلوار (polvar.com) در زمینه فروش موبایل و لوازم جانبی فعالیت می کند. این فروشگاه اینترنتی محصولات برندهای معتبری همچون شیائومی، سامسونگ، اپل، نوکیا و ... را ارائه می دهد. برای خرید این محصولات باید اطلاعات خود در حساب کاربری وارد کرده و شماره موبایل خود را تایید کنید.

استفاده کلیه ی مطالب فروشگاه اینترنتی

پلوار

فقط با ذکر منبع، بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت

ابتکار ارتباط پارسیان

می‌باشد

0 مورد در لیست مقایسه

اعمال مقایسه