استوار مثل کوهجاری مثل رود

اپل گوشی‌های خود را به iOS ۱۷.۱ بروزرسانی کرد

کمپانی اپل آپدیت iOS ۱۷. ۱ را منتشر کرد و در اختیار کاربران قرار داد تا باگ‌های نرم‌افزاری به وجود آمده در نسخه‌های مختلف را برطرف کند و قابلیت‌های جدیدی را نیز اضافه کند.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۰۸-۰۸
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
اپل گوشی‌های خود را به iOS ۱۷.۱ بروزرسانی کرد

کمپانی اپل در این چند ماه اخیر دچار مشکلات نرم‌افزاری زیادی شده بود و باگ‌های زیادی گریبان گیر این شرکت آمریکایی شده بود که سعی کرده آن‌ها را برطرف کند و امکانات دیگری را نیز اضافه کند.

مهم‌ترین بخش آپدیت iOS ۱۷.۱: ایردراپ

تا قبل از این آپدیت، شما برای انتقال فایل‌ها بین دو گوشی آیفون به وسیله ایردراپ (AirDrop)، حتماً باید به یک شبکه وایفای یکسان متصل می‌شدید اما حالا دیگر نیازی به این کار نیست و شما این امکان را دارید که با اینترنت همراه، فایل‌ها را منتقل کنید.

بروزرسانی ios 17.1

در قسمت موسیقی‌ها و در برنامه Apple music شاهد اتفاق جدیدی هستیم و در این آپدیت شما قادر خواهید بود موسیقی‌ها، آلبوم‌ها و پلی‌لیست‌های مورد علاقه‌تان را وارد فهرست جدیدی کنید. همچنین این برنامه با توجه به سلیقه موسیقی شما، موسیقی‌هایی را به شما پیشنهاد می‌کند و می‌توانید به صورت آنلاین به آن‌ها گوش دهید.

مدتی قبل نهاد ناظر بر امواج رادیویی فرانسه ادعا کرد که نرخ جذب ویژه (SAR) در آیفون ۱۲ از حد معمول بیشتر است که این آپدیت، مشکل مربوط به این موضوع را نیز در کشور فرانسه برطرف کرده‌است.

کمپانی اپل سعی کرد تا با ارائه این آپدیت، تمامی باگ‌ها را برطرف کند و به همین منظور آپدیت iOS ۱۷.۱ مشکل حالت سوختگی نمایشگر آیفون ۱۵ و همچنین داغی بیش از حد این گوشی را نیز کنترل کرده است.

آپدیت iOS 17.1

قابلیت‌های iOS ۱۷.۱ برای مناطق مختلف، متفاوت است. اپل علاوه بر ipadOS ۱۷.۱ ، iOS ۱۷.۱ و macOS Sonoma ۱۴.۱ را نیز عرضه کرده است. برای دانلود نسخه‌ جدید iOS، در گوشی خود وارد مسیر Settings > General > Software Update شوید و مراحل را به‌ترتیب دنبال کنید تا iOS ۱۷.۱ نصب شود.


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید