استوار مثل کوهجاری مثل رود

آپدیت iOS ۱۸ با هوش مصنوعی شما را هیجان‌زده می‌کند

شرکت اپل قصد دارد پس از چند سال آپدیتی پر از امکانات و با تغییرات زیاد را عرضه کند تا بیش از این از رقبا عقب نماند. این آپدیت مبتنی بر هوش مصنوعی خواهد بود.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۰۸-۲۷
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
آپدیت iOS ۱۸ با هوش مصنوعی شما را هیجان‌زده می‌کند

کمپانی اپل مدتی بود که روی آپدیت iOS ۱۸ در حال کار و بررسی بود که با توجه به باگ‌های زیاد به وجود آمده در آپدیت‌های اخیر، تصمیم گرفت تا این پروژه را نیمه تمام ر‌ها کند. این کمپانی سعی کرد تمامی تمرکز خود را برای رفع باگ‌ها بگذارد تا رد پایی از این مشکلات نرم‌افزاری در iOS ۱۸ مشاهده نکنیم. شرکت اپل با iOS ۱۸ سعی دارد تا هوش مصنوعی را وارد گوشی‌های نسل جدیدش کند.

iOS ۱۸؛ حیرت انگیز‌ترین آپدیت چند سال اخیر اپل

با توجه به اخباری که از خبرگزاری‌های نزدیک به این کمپانی آمریکایی به گوش می‌رسد، یکی از بزرگترین و شگفت انگیز‌ترین آپدیت‌های اپل را در iOS ۱۸ مشاهده خواهیم کرد. iOS ۱۸ احتمالا تغییرات گسترده‌ای را در زمینه هوش مصنوعی انجام دهد. یکی از این تغییرات شامل دستیار صوتی گوشی‌های اپل (سیری) می‌شود که قادر به انجام کار‌های بیشتری با دستور صوتی خواهد بود.

تغییرات سیری با هوش مصنوعی iOS18

آخرین باری که کمپانی اپل آپدیتی جذاب و جنجالی را معرفی کرد، به سال ۲۰۲۰ و آپدیت iOS ۱۴ برمیگردد. شما در این آپدیت می‌توانستید کار‌های زیادی از جمله شخصی‌سازی ویجت‌های صفحه قفل را انجام دهید. بعد از این آپدیت، اغلب آپدیت‌ها به منظور رفع باگ‌ها و مشکلات نرم‌افزاری نسخه‌های مختلف عرضه می‌شدند. در iOS ۱۸ بیشتر تمرکز بر روی امنیت و بهبود عملکرد این سیستم عامل و بهرمندی از هوش مصنوعی خواهد بود.

شرکت اپل معمولا سیستم عامل‌های جدید خود را طی مراسم WWDC رونمایی می‌کند. با توجه به این موضوع، مدت زمان زیادی تا مراسم WWDC ۲۰۲۴ باقی مانده است و باید ببینیم در نهایت شرکت اپل چه سوپرایزی برای کاربرانش در آستین دارد. به نظر شما این آپدیت چه ویژگی‌هایی ارائه می‌دهد؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید