استوار مثل کوهجاری مثل رود

سوختگی نمایشگرهای آیفون ۱۵ با آپدیت جدید برطرف می‌شود

صفحه نمایش گوشی‌های اپل با مشکل حالت سوختگی مواجه هستند که این مشکل سخت افزاری نیست؛ بلکه نرم‌افزار است.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۰۷-۲۹
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
سوختگی نمایشگرهای آیفون ۱۵ با آپدیت جدید برطرف می‌شود

یاهو در خبری اعلام کرد که کاربران با سوختگی صفحه نمایش خانواده جدید اپل مواجه شده اند. البته این خبر از سوی شرکت اپل تایید شده است.

حالت سوختگی آیفون ۱۵ نرم‌افزاری است

خوشبختانه این مشکل نرم افزاری است و نیازی به عوض کردن قطعات داخل گوشی نیست. این مشکل در آیفون 15 به حالت Burn-in مربوط می‌شود که باعث می‌شود تا هاله‌ای از صفحات مختلف روی نمایشگر باقی بماند. Burn-in در نمایشگرها به مشکلات سخت‌افزاری برمی‌گردد، اما حفظ این تصویر یک ایراد نرم‌افزاری است.

مشکل حالت سوختگی نمایشگر آیفون ۱۵ با آپدیت 17.1 ios که در همین چند روز آینده عرضه می‌شود، باعث پیشگیری این مشکل در گوشی‌های اپل خواهد شد. برخی کاربران مشکل حالت سوختگی در آیفون ۱۲ پرو و ۱۳ پرو را نیز اطلاع داده‌اند اما بیشتر این گزارشات از سوی کاربران خانواده آیفون ۱۵ بوده است.

iphone-15-home-screen

همچنین در حال حاضر زمانی که اپل واچ را برای نخستین بار راه‌اندازی می‌کنید، تنظیمات Significant Location به طور کامل ریست می‌شود که این موضوع نیز با ارائه بروزرسانی 17.1 ios حل و فصل می‌شود. باگ دیگری که در حال حاضر وجود دارد این است که به کاربران اجازه تنظیمات رینگتن‌های خریداری شده یا شخصی‌سازی شده را به عنوان صدای زنگ اس‌ام‌اس‌ها نمی‌دهد.

برخی کاربران هم در حال حاضر با عدم پاسخگویی کیبورد در بعضی مواقع روبرو هستند که این موضوع هم به باگ پلتفرم iOS 17 باز می‌گردد. اپل قول داده است که تمامی این ایرادها با بروزرسانی جدید حل خواهد شد.

کاربران این کمپانی آمریکایی برای جلوگیری از حالت سوختگی صفحه‌های نمایشگر خانواده اپل ، حتماً باید گوشی‌های خود را به 17.1 ios ارتقاء دهند که به این منظور با مراجعه به منوی Settings> General> Software Update، می‌توانید آيفون خود را به این نسخه آپدیت کرده  و از امکانات آن بهره‌مند شده و از سوی دیگر، انتظار رفع شدن باگ‌ها را نیز داشته باشید.


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید