استوار مثل کوهجاری مثل رود

مشخصات باتری آیفون ۱۶ پرو فاش شد!

کمپانی اپل قصد دارد تا ظرفیت باتری آیفون ۱۶ پرو را نسبت به نسل قبلی افزایش دهد. برای مشاهده اطلاعات دقیق‌تر در این باره، با ما همراه شوید.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۰۹-۰۵
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
مشخصات باتری آیفون ۱۶ پرو فاش شد!

طبق اطلاعات فاش شده توسط منابع آگاه، شرکت اپل قصد دارد باتری گوشی آیفون ۱۶ پرو را با تغییراتی نسبت به نسل قبل روانه بازار کند. سایز باتری و همچنین ظرفیت باتری افزایش می‌یابد و سیستم خنک‌کننده باتری نیز تغییر خواهد کرد.

باتری آیفون ۱۶ پرو ظرفیت ۳۳۵۵ میلی آمپر ساعتی خواهد داشت!

آیفون ۱۶ پرو قرار است جایگزین آیفون ۱۵ پرو گردد. ظرفیت باتری آیفون ۱۶ پرو ۳۳۵۵ میلی آمپر ساعت و ظرفیت باتری آیفون ۱۵ پرو ۳۲۷۴ میلی آمپر ساعت است. باتری آیفون ۱۶ پرو نسبت به نسل قبلی حدود ۲. ۵ درصد بزرگتر شده است که با توجه به افزایش ابعاد نمایشگر و همچنین انرژی بیشتری که این نمایشگر نسبت به نسل قبل مصرف خواهد کرد، این موضوع دور از ذهن نبود. تصاویر لو رفته حاکی از آن است که این باتری این گوشی از نوع لیتیوم - یونی است.

تصاویر باتری آیفون 16 پرو

پوشش این باتری نیز دستخوش تغییراتی شده است؛ باتری تمامی گوشی‌های قبلی شرکت اپل با فویل تیره رنگ پوشانده می‌شد که در باتری گوشی آیفون ۱۶ پرو این موضوع تغییر کرده و باتری توسط یک لایه فلزی مات پوشیده شده است. این کار به منظور کنترل گرمای ناشی از باتری انجام شده زیرا گرمای زیاد گوشی‌های سری آیفون ۱۵ صدای مشتریان را در آورد که البته این کمپانی توانست با آپدیت‌های نرم‌افزاری تا حد زیادی این گرما را کنترل کند.

تصاویر باتری آیفون 16 پرو

کمپانی اپل به منظور کاهش گرمای گوشی‌های سری آیفون ۱۶ قصد دارد در تمامی بخش‌های این گوشی‌ها به جای مس از گرافن استفاده کند. گرافن هدایت حرارتی بهتری نسبت به مس دارد. این تغییر هم باعث بهبود عملکرد بخش‌های مختلف و هم باعث کاهش دمای گوشی خواهد شد. البته این امر احتمالاً باعث افزایش قیمت گوشی‌های سری آیفون ۱۶ نسبت به خانواده آیفون ۱۵ می‌شود. به نظر شما این تغییرات تا چه اندازه‌ای می‌تواند روی قیمت گوشی‌های خانواده آیفون ۱۶ تأثیر بگذارد؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید