استوار مثل کوهجاری مثل رود

لیست اولیه گوشی‌های شیائومی برای دریافت سیستم عامل HyperOS

کمپانی شیائومی لیست 8 گوشی را به طور رسمی اعلام کرد که در نیمه اول سال 2024 به سیستم عامل HyperOS بروزسانی می‌شوند را اعلام کرد. برای مشاهده جزئیات با ما همراه باشید.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۰۹-۲۷
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
لیست اولیه گوشی‌های شیائومی برای دریافت سیستم عامل HyperOS

کمپانی شیائومی، سیستم عامل HyperOS را در اواسط آبان 1402 به طور رسمی معرفی کرد. حالا پس از گذشت حدود 2 ماه از معرفی این سیستم عامل، شرکت شیائومی به طور رسمی لیست گوشی‌های دریافت‌کننده سیستم عامل HyperOS را اعلام کرده است. شیائومی مدعی شده که تمامی این گوشی‌ها در نیمه اول سال 2024 این آپدیت را دریافت می‌کنند. در این لیست هیچکدام از گوشی‌های برند پوکو به چشم نمی‌خورد.

لیست 8 گوشی دریافت‌کننده سیستم عامل HyperOS تا نیمه اول 2024

یکی از حساب‌های رسمی این شرکت در فضای مجازی این لیست را منتشر کرده که در آن فقط نام 8 دستگاه به چشم می‌خورد. شیائومی ادعا کرده است که این گوشی‌ها در نیمه اول سال جدید میلادی آپدیت خواهند شد. قبل‌تر لیست بلند بالایی از گوشی‌های دریافت‌کننده سیستم عامل HyperOS منتشر شد که انتظار می‌رود آنها در نیمه دوم سال 2024 به این سیستم عامل مجهز شوند.

در ادامه لیست رسمی منتشر شده از سوی کمپانی شیائومی را مشاهده می‌نمایید:

گوشی‌های دریافت کننده HyperOS

همچنین پس از این اطلاعیه، اکانت رسمی شرکت پوکو که یکی از زیر گروه‌های کمپانی شیائومی است، اعلام کرد که اولین گوشی دریافت‌کننده سیستم عامل HyperOS گوشی پوکو F5 خواهد بود. انتظار می‌رود که اکانت رسمی پوکو نیز در چند روز آینده لیست گوشی‌هایی که این آپدیت را در نیمه اول سال 2024 دریافت می‌کنند را اعلام کند.

تا پیش از این، سیستم عامل HyperOS برای برخی از گوشی‌های شیائومی در چین منتشر شده بود. حالا قرار است این آپدیت وارد بازار جهانی شود. برخی از گوشی‌های جدید این شرکت از جمله سری شیائومی 14 و سری ردمی K70، به طور پیش فرض با این سیستم عامل وارد بازار شده‌اند. گوشی شما چیست و آیا تا نیمه اول سال 2024 به سیستم عامل HyperOS مجهز می‌شود یا خیر؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید