استوار مثل کوهجاری مثل رود

بهترین صفحه نمایش موبایل جهان متعلق به پیکسل 8 پرو است!

گوگل توانسته سر و صدای زیادی را با گوشی پیکسل 8 پرو به پا کند و در بخش نمایشگر نیز این موضوع به تایید همگان رسیده است.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۰۷-۲۱
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
بهترین صفحه نمایش موبایل جهان متعلق به پیکسل 8 پرو است!

پیکسل 8 پرو گوگل قبلا با خبری مبنی بر پشتیبانی 7 ساله از این گوشی گرد و خاکی به پا کرد و اکنون نیز با کنار زدن همه شرکت‌های بزرگ از جمله اپل، سامسونگ و شیائومی، توانسته بهترین نمایشگر جهان را برای این تلفن هوشمند تولید کند.

نمایشگر پیکسل 8 پرو؛ 489 پیکسل بر اینچ!

نمایشگر این گوشی 6.7 اینچی از نوع AMOLED است. پیکسل 8 پرو از رزولوشن 2992 در 1344 بهره‌مند است که به همین دلیل در هر اینچ 489 پیکسل دیده می‌شود.

نمایشگر پیکسل 8 پرو

همچنین با فناوری LTPO عرضه شده است که این فناوری در گوشی ها باعث می‌شود مصرف انرژی را به طور قابل توجه کاهش دهد. نسبت صفحه نمایش به بدنه ۸۷.۴% است که این عدد نشان دهنده حاشیه های بسیار کم در این گوشی است.

نمایشگر پیکسل 8 پرو توسط گوریلا گلس ویکتوس 2 محافظت می‌شود که در تست‌های مختلف، مقاومت بالایی را از خود به نمایش گذاشته است. این گوشی با نرخ نوسازی 120 هرتزی و با حداکثر روشنایی 2400 نیت و پشتیبانی از HDR10+ جای هیچ حرفی را برای رقبا باقی نمی‌گذارد.

عملکرد پیکسل 8 پرو در تست‌های DxOMark

DxOMark - Pixel 8 Pro display

در سایت DxOMark عنوان بهترین نمایشگر به پیکسل 8 پرو رسید. در این وبسایت ۶ معیار مختلف برای مقایسه وجود دارد که شامل خوانایی، رنگ، ویدیو، حرکت، لمس و آرتیفکت (درست‌نما) می‌شود. به استناد نظرات کاربران و متخصصان این زمینه و همچنین امتیازات کسب شده در بخش های مختلف، این گوشی در اکثر تست‌ها نمره قبولی را گرفته و بالاتر از بقیه مدل ها قرار دارد.

این گوشی با امتیاز 154 در رتبه نخست قرار گرفته و نکته جالب توجه در جایگاه‌های بعدی است. جایی که رتبه دوم نیز با 154 امتیاز متعلق به پیکسل 8 گوگل است. در رتبه های 3 و 4، گوشی‌های تا شونده سامسونگ و گوگل خودنمایی می‌کنند.

کمپانی گوگل کم کم وارد عرصه رقابت با سایر رقبا می‌شود و با این عملکرد تهدید جدی ای برای شرکت‌های بزرگ تولید کننده موبایل و گجت‌های هوشمند شمرده می‌شود. صفحه نمایش پیکسل 8 پرو و پیکسل 8 توانسته چشم‌های زیادی را به خود خیره کند و از خود عملکرد فوق العاده‌ای را به جای بگذارد.


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید