استوار مثل کوهجاری مثل رود

پوکو M6 پرو 4G با نمایشگر 120 هرتزی به صورت رسمی رونمایی شد

پوکو از سومین عضو خانواده سری پوکو M6 رونمایی کرد. با توجه قیمت اقتصادی که این گوشی دارد، از ارزش خرید بالایی برخوردار خواهد بود.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۰-۲۳
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
پوکو M6 پرو 4G با نمایشگر 120 هرتزی به صورت رسمی رونمایی شد

برند پوکو، اخیرا از گوشی پوکو M۶ و پوکو M۶ پرو ۵G رونمایی کرده بود و حالا از گوشی جدید اقتصادی پوکو M۶ پرو ۴G به طور رسمی رونمایی کرد. این گوشی با توجه به قیمتی که دارد، به نظر می‌رسد که ارزش خرید بالایی داشته باشد. این گوشی از نمایشگر ۱۲۰ هرتزی بهره‌مند است و همچنین تراشه به کار گرفته شده در این گوشی، هلیو G۹۹ اولترا است.

سخت‌افزار؛ مجهز به تراشه هلیو G۹۹ اولترا

گوشی پوکو M۶ پرو ۴G از تراشه هلیو G۹۹ اولترا استفاده می‌کند. یکی از دلایل انتخاب این تراشه، عدم بهره‌مندی از فناوری ارتباطی ۵G و پشتیبانی از فناوری ارتباطی ۴G است. این تراشه طی فناوری ۴ نانومتری ساخته شده که با ۸ هسته پردازش می‌کند. پیکربندی این هسته‌ها به گونه ۲ هسته ۲.۲ گیگاهرتز Cortex-A۷۶ و ۶ هسته ۲.۰ گیگاهرتز Cortex-A۵۵ است.

انرژی مورد نیاز این گوشی از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌گردد که این باتری قابلیت شارژ شدن با سرعت ۶۷ وات را نیز دارد. گوشی پوکو M۶ پرو ۴G0 در نسخه‌های رم ۸ / ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ / ۵۱۲ گیگابایتی عرضه شده است. همچنین این گوشی از سیستم عامل HyperOS بهرمند می‌شود.

گوشی پوکو M6 پرو

طراحی و نمایشگر؛ بهره‌مندی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی!

گوشی پوکو M۶ پرو ۴G از یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی از نوع AMOLED بهره‌مند شده است. این نمایشگر از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند که این قابلیت در یک گوشی اقتصادی، شاهکار به حساب می‌آید. همچنین این نمایشگر توسط لایه محافظ گوریلاگلس ۵ محافظت می‌گردد و رزولوشن آن نیز +FHD است. حفره‌ای کوچک روی نمایشگر قرار دارد که دوربین سلفی درون آن جای‌گیر می‌شود و همچنین حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر قرار گرفته است.

در بخش طراحی، این گوشی از قالبی مکعبی شکل بهره‌مند است و خمیدگی‌های کمی دارد. در پنل پشتی از دوربین سه‌گانه استفاده می‌کند که اندازه دو لنز آن کمی بزرگتر است. این سه دوربین به همراه یک فلش به صورت جزیره‌ای و مجزا بیرون زده‌اند و درون یک کادر مستطیل شکل قرار گرفته‌اند.

نمای پشت پوکو M6 پرودوربین؛ استفاده از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی

گوشی پوکو M۶ پرو ۴G از دوربین سه‌گانه با پیکربندی لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و ماکرو ۲ مگاپیکسلی بهره‌مند شده است. لنز اصلی این گوشی از قابلیت لرزشگیر اپتیکال (OIS) پشتیبانی می‌کند. همچنین این گوشی از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

رنگبندی پوکو M6 پروپوکو M۶ پرو ۴G احتمالاً با رنگ‌های مشکی، آبی و بنفش به فروش می‌رسد. انتظار می‌رود که این گوشی در نسخه رم ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی با قیمت ۱۹۹ دلار و در نسخه رم ۱۲ گیگابایت و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی با قیمت ۲۴۹ دلار به فروش برسد. این گوشی با این قیمت‌ها در دسته گوشی‌های اقتصادی قرار خواهد گرفت.


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید