استوار مثل کوهجاری مثل رود

گوشی پوکو X6 یک قدم به رونمایی نزدیک‌تر شد + مشخصات

مشخصات گوشی پوکو X6 در دیتابیس گیک‌بنچ مشاهده شده است. این اقدام یعنی این گوشی فاصله زیادی تا رونمایی ندارد. برای مشاهده مشخصات این گوشی با ما همراه باشید.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۰۹-۱۲
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
گوشی پوکو X6 یک قدم به رونمایی نزدیک‌تر شد + مشخصات

شرکت پوکو که یکی از زیر شاخه‌های کمپانی شیائومی است، قصد دارد در ماه‌های آینده(احتمالاً اوایل سال ۲۰۲۴) از جدیدترین عضو خانواده‌اش رونمایی کند. مشخصات این گوشی در پایگاه معتبر گیک‌بنچ به ثبت رسیده و برای رونمایی آماده شده است. این گوشی اقتصادی از تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۷s نسل ۲ استفاده خواهد کرد.

پوکو X۶ احتمالاً با تراشه اسنپدراگون ۷s نسل ۲ و دوربین ۶۴ مگاپیکسلی رونمایی می‌شود!

طبق اطلاعاتی که در دیتابیس گیک‌بنچ به ثبت رسیده است، گوشی پوکو X۶ در آزمون تک‌هسته‌ای ۱۰۱۳ امتیاز و در آزمون چند‌هسته‌ای ۲۸۶۵ امتیاز را به دست آورده است. همچنین بیان شده که پردازنده این گوشی ۸ هسته‌ای است. با توجه به این اطلاعات، تراشه این گوشی انتظار می‌رود که اسنپدراگون ۷s نسل ۲ باشد. پردازنده گرافیکی این گوشی نیز آدرنو تی‌ام ۷۱۰ است.

احتمال می‌رود که پوکو X۶ نسخه‌ای متفاوت از گوشی ردمی نوت ۱۳ پرو باشد. با این فرض، این گوشی از یک دوربین با کیفیت ۶۴ مگاپیکسلی بهرمند است که از لرزشگیر اپتیکال(OIS) پشتیبانی می‌کند. پکیج دوربین این گوشی با یک لنز اولتراواید(فوق عریض) ۸ مگاپیکسلی، ماکرو ۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی تکمیل خواهد شد.


گوشی پوکو X۶ یک قدم به رونمایی نزدیک‌تر شد
گوشی پوکو X۶ با باتری قدرتمند ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعتی با توان شارژ شدن ۶۷ وات عرضه می‌شود. این گوشی از ۱۲ گیگابایت رم بهرمند است. انتظار می‌رود گوشی پوکو X۶ از یک نمایشگر ۶.۶۸ اینچی استفاده کند که از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز نیز  پشتیبانی خواهد کرد.

انتظار می‌رود که شیائومی از گوشی‌های پوکو X۶ و پوکو X۶ پرو زودتر از سایر محصولاتش رونمایی کند؛ زیرا قبلاً نیز در وبسایت‌های مختلف مشاهده شده بود که اقدام به اخذ گواهی‌های لازم نموده‌اند. هنوز این کمپانی چینی هیچ اطلاعی درباره زمان معرفی و قیمت این گوشی منتشر نکرده و باید منتظر اعلام رسمی این کمپانی بمانیم. به نظر شما گوشی پوکو X۶ با این مشخصات، در چه بازه قیمتی قرار می‌گیرد؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید