استوار مثل کوهجاری مثل رود

پوکو X6 پرو همان نسخه ریبرند شده ردمی K70E است

گوشی پوکو X۶ پرو احتمالاً با همان مشخصات ردمی K۷۰E وارد بازار جهانی خواهد شد. برای مشاهده جزئیات بیشتر درباره این گوشی با ما همراه باشید.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۰۹-۱۹
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
پوکو X6 پرو همان نسخه ریبرند شده ردمی K70E است

شرکت شیائومی قصد دارد گوشی پوکو X۶ پرو را جایگزین پوکو X۵ پرو کند. پوکو X۵ پرو در اوایل سال جاری معرفی شد و گوشی‌های پوکو سری X همیشه ازمحبوبیت بالایی میان کاربران ایرانی برخوردار بوده‌اند. حالا شیائومی قصد دارد گوشی پوکو X۶ پرو را به بازار عرضه کند. این گوشی در لیست گواهی FCC دیده شد تا یک قدم به رونمایی نزدیک‌تر شود. طبق شایعات، این گوشی همان مشخصات گوشی ردمی K۷۰E را دارا است.

پوکو X6 Pro تقریباً همان مشخصات ردمی K70E را دارد!

گوشی پوکو X۶ پرو گواهی‌های متعددی را کسب کرده است و تا حدودی مشخصاتش لو رفته است. قبلاً انتظار می‌رفت که گوشی ردمی K۷۰E در بازار جهانی با نامی دیگر عرضه شود. اما حالا تقریباً برای همه روشن است که پوکو X۶ پرو همان نسخه ری‌برند شده ردمی K۷۰E است. همین طور گفته می‌شود که گوشی پوکو X۶ نسخه ری‌برند شده ردمی نوت ۱۳ پرو است.

این گوشی احتمالاً از تراشه قدرتمند دایمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا بهرمند می‌شود. نمایشگر این گوشی ۶.۶۷ اینچ خواهد بود که از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و وضوح ۱.۵K بهرمند است. فریم این گوشی از پلاستیک خواهد بود. دوربین اصلی این گوشی نیز ۶۴ مگاپیکسل خواهد بود. سایر ویژگی‌های این گوشی با گوشی ردمی K۷۰E تقریباً یکسان است.

مشخصات پوکو X6 پرو
مشخصات پوکو X6 پرو
 

طبق اطلاعات مشخص شده، گوشی پوکو X۶ پرو با سیستم عامل HyperOS منتشر خواهد شد. همچنین این گوشی در سه نسخه رم ۱۲ گیگابایت / حافظه ۵۱۲ گیگابایتی با فریم پلاستیکی، رم ۱۲ گیگابایت / حافظه ۵۱۲ گیگابایتی با فریم PU و رم ۸ گیگابایت / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی با فریم پلاستیکی در بازار عرضه خواهد شد.

قیمت این گوشی در بازار چین ۲۸۲ دلار تعیین شده است و باید ببینیم که در بازار جهانی نیز همین قیمت را دارد یا خیر. هنوز اطلاعات رسمی از سوی کمپانی شیائومی منتشر نشده است و باید برای اطلاعات دقیق‌تر درباره این گوشی تا زمان اعلام رسمی از سوی این کمپانی چینی منتظر بمانیم.


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید