استوار مثل کوهجاری مثل رود

میکس فولد 4 و میکس فلیپ 4 شیائومی با قابلیت اینترنت ماهواره‌ای دو طرفه

شیائومی قصد دارد گوشی‌های جدید تاشونده خود را به قابلیت اینترنت ماهواره‌ای دو طرفه مجهز کند. این اقدام اگر عملی شود، برای اولین بار است که در گوشی‌های تاشونده شاهد این اقدام هستیم.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۱-۱۱
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
میکس فولد 4 و میکس فلیپ 4 شیائومی با قابلیت اینترنت ماهواره‌ای دو طرفه

شیائومی قصد دارد تا پایان سال ۲۰۲۴ از دو گوشی تاشونده جدیدش رونمایی کند. گوشی میکس فولد ۴ احتمالاً به تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و همچنین قابلیت اینترنت ماهواره‌ای دو طرفه مجهز خواهد بود. اما در مقابل اطلاعات زیادی از گوشی میکس فلیپ ۴ در دسترس نیست. در این مقاله به مشخصات لو رفته از این گوشی خواهیم پرداخت.

اولین گوشی‌های تاشونده مجهز به اینترنت ماهواره‌ای، میکس فولد ۴ (Mix Fold ۴) و میکس فلیپ ۴ (Mix Flip ۴) خواهند بود!

رسانه‌های معتبر و نزدیک به کمپانی شیائومی، برخی از مشخصات گوشی‌های میکس فلیپ ۴ و میکس فولد ۴ را افشا کرده‌اند. گوشی تاشو میکس فلیپ ۴ احتمالاً در فوریه ۲۰۲۴ (اسفند ۱۴۰۲) همراه با گوشی شیائومی ۱۴ اولترا رونمایی می‌شود و گوشی میکس فولد ۴ در نیمه دوم سال ۲۰۲۴ همراه با تبلت‌های سری پد ۷ در دسترس قرار خواهد گرفت.

میکس فلیپ 4

طبق گفته افشاگران، گوشی میکس فلیپ ۴ شیائومی نیز مانند گوشی میکس فولد ۴، احتمالاً با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ پا به میدان خواهد گذاشت. در حال حاضر این تراشه، یکی از قدرتمندترین تراشه‌های موجود برای گوشی‌های اندرویدی است. همچنین گفته می‌شود که هر دو گوشی‌های میکس فلیپ ۴ و میکس فولد ۴ از قابلیت اینترنت ماهواره‌ای دو طرفه پشتیبانی خواهند کرد.

اطلاعات بیشتری در مورد گوشی میکس فلیپ در در دسترس قرار نگرفته است. گوشی میکس فولد ۴ سنت شکنی نخواهد کرد و مانند سایر گوشی‌های برند شیائومی، با دو رام چین و گلوبال عرضه می‌گردد. شماره مدل این گوشی در رام چین ۲۴۰۵CPX۳DC و شماره مدل این گوشی در رام گلوبال ۲۴۰۵CPX۳DG است.

میکس فولد 4

انتظار می‌رود که دوربین‌های گوشی میکس فولد ۴ با همکاری شرکت لایکا ساخته شود. همچنین این گوشی با اندروید پایه ۱۴ و سیستم عامل HyperOS وارد بازار می‌شود که تا حداقل تا ۴ سال نیز آپدیت دریافت می‌کند. به نظر شما گوشی‌های تاشونده شیائومی چه قیمتی خواهند داشت؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید