استوار مثل کوهجاری مثل رود

گوشی پوکو M6 پرو با نمایشگر 120 هرتزی وارد بازار می‌شود

گوشی پوکو M6 Pro قرار است که در 11 ژانویه 2024 وارد بازار شود. این گوشی قیمت حدود 240 دلاری خواهد شد و از کانفیگ خوبی برخوردار است.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۰-۱۷
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
گوشی پوکو M6 پرو با نمایشگر 120 هرتزی وارد بازار می‌شود

شرکت پوکو که یکی از زیربرند‌های کمپانی شیائومی است، دی ماه سنگینی را در پیش دارد. شرکت پوکو قصد دارد از گوشی‌های پوکو X۶، پوکو X۶ پرو و پوکو M۶ پرو در بازار جهانی رونمایی کند. گوشی‌های پوکو صرفاً برای بازار جهانی تولید می‌شوند و نسخه ری‌برند شده برخی از مدل‌های شیائومی هستند. گوشی پوکو M۶ پرو به دوربین ۶۴ مگاپیکسلی، نمایشگر ۱۲۰ هرتزی، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و همچنین تراشه هلیو G۹۹ اولترا مجهز شده است.

مشخصات اجمالی پوکو M6 پرو؛ نسخه ری‌برند شده ردمی نوت 13 پرو است

طبق ادعای رسانه‌های معتبر، گوشی پوکو M۶ پرو همان نسخه ری‌برند شده گوشی ردمی نوت ۱۳ پرو است که اخیراً وارد بازار جهانی شده. گوشی پوکو M۶ پرو تفاوت‌هایی با گوشی ردمی نوت ۱۳ پرو دارد که یکی از آن‌ها، تفاوت در کیفیت دوربین است. دوربین اصلی گوشی پوکو M۶ پرو از رزولوشن ۶۴ مگاپیکسلی با لرزشگر اپتیکال استفاده می‌کند. این در صورتی است که گوشی ردمی نوت ۱۳ پرو از از رزولوشن ۱۰۸ مگاپیکسلی برخوردار است.

نیروی مورد نیاز گوشی پوکو M۶ پرو توسط یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود که از شارژسریع ۶۷ وات نیز پشتیبانی می‌کند. تراشه استفاده شده در این گوشی، هلیو G۹۹ اولترا است و به طور پیش فرض با سیستم عامل MIUI و اندروید ۱۳ وارد بازار می‌شود. البته انتظار می‌رود که این گوشی به زودی به سیستم عامل HyperOS و اندروید ۱۴ آپدیت شود.

گوشی پوکو M6 پرو

گوشی پوکو M۶ پرو با حداکثر رم ۱۲ گیگابایت و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی عرضه می‌گردد. همچنین این گوشی در رنگ‌های مشکی، آبی و بنفش وارد بازار خواهد شد. همچنین این گوشی از یک نمایشگر ۱۲۰ هرتزی از نوع OLED استفاده می‌کند.

طبق شنیده‌ها، گوشی پوکو M۶ پرو در تاریخ ۱۱ ژانویه ۲۰۲۴ (۲۱ دی ۱۴۰۲) به طور رسمی در بازار هند رونمایی می‌شود. این گوشی قیمتی حدود ۲۴۰ دلار خواهد داشت. به نظر شما گوشی پوکو M۶ پرو با این مشخصات و این قیمت ارزش خرید دارد یا خیر؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید