استوار مثل کوهجاری مثل رود

گلکسی M15 سامسونگ احتمالا با باتری 6000 میلی آمپر ساعتی معرفی می‌شود

گوشی گلکسی M۱۵ سامسونگ احتمالاً در اواخر سال ۱۴۰۲ رونمایی خواهد شد. در این مقاله قصد داریم به مشخصات احتمالی این گوشی بپردازیم.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۰-۱۰
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
گلکسی M15 سامسونگ احتمالا با باتری 6000 میلی آمپر ساعتی معرفی می‌شود

گوشی‌های سری M سامسونگ معمولاً با چند ماه تأخیر نسبت به گوشی‌های سری A وارد بازار می‌شوند. حالا با توجه به معرفی و رونمایی از گوشی گلکسی A۱۵، شایعاتی پیرامون این گوشی به گوش می‌رسد. این گوشی اقتصادی احتمالاً با باتری‌ قدرتمند و نمایشگری ۹۰ هرتزی پا به بازار خواهد گذاشت.

گلکسی M15 سامسونگ؛ باتری 6000 میلی آمپر ساعتی و دوربین 50 مگاپیکسلی

طبق اخباری که از رسانه‌های معتبر خارجی منتشر شده است، ظرفیت باتری این گوشی نسبت به گوشی گلکسی A۱۵، از ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت به ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعت افزایش یافته است. گوشی‌های سری M نسخه ری‌برند شده گوشی‌های سری A هستند؛ تقریباً با همان مشخصات ولی ارزان‌تر و با کیفیتی پایین‌تر عرضه می‌گردند.

این گوشی احتمالاً به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، اولتراواید ۵ مگاپیکسلی و تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. همچنین احتمال می‌رود که نمایشگر این گوشی از قابلیت نرخ نوسازی ۹۰ هرتز پشتیبانی کند. تراشه استفاده شده در گوشی گلکسی A۱۵ سامسونگ، هلیو G۹۹ است که احتمال می‌رود تراشه استفاده شده در گوشی گلکسی M۱۵ متفاوت باشد.

گلکسی M15
گلکسی M۱۵ سامسونگ از نظر طراحی و ابعاد هیچ گونه تفاوتی نسبت به گلکسی A۱۵ نخواهد داشت. این گوشی در دو نسخه ۴G و ۵G وارد میدان خواهد شد و همچنین انتظار می‌رود با رم ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی رونمایی شود. گوشی گلکسی M۱۵ با اندروید پایه ۱۴ و رابط کاربری One UI ۶ وارد بازار شود که تا ۴ سال نیز آپدیت‌های نرم‌افزاری و امنیتی دریافت خواهد کرد.

هنوز اطلاعات کاملی از گوشی گلکسی M۱۵ سامسونگ در دسترس نیست اما طبق گذشته کمپانی سامسونگ، نباید اختلاف فاحشی با گوشی گلکسی A۱۵ داشته باشد. انتظار می‌رود که این گوشی یکی از بهترین گوشی‌های اقتصادی بازار باشد و استقبال خوبی از آن صورت گیرد. به نظر شما گوشی‌های سری M تا چه حدی ارزش خرید دارند؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید