استوار مثل کوهجاری مثل رود

رسمی؛ ردمی 13R با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شد

گوشی ردمی ۱۳R یکی از جدیدترین گوشی‌های اقتصادی شرکت شیائومی خواهد بود. این گوشی با توجه به قیمت ۱۴۰ دلاری که دارد، از کانفیگ تقریباً مناسبی برخوردار شده است.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۰۹-۱۸
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
رسمی؛ ردمی 13R با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شد

شرکت شیائومی در سکوت کامل خبری و به دور از هرگونه هیاهو مراسمی را برگزار کرد و طی این مراسم از گوشی ردمی ۱۳R رونمایی کرد. این گوشی در بعضی بخش‌ها بسیار ضعیف و در بعضی بخش‌ها فراتر از انتظار ظاهر شده است. این گوشی از باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند اما در بخش نمایشگر کمی ضعیف عمل کرده است.

ردمی 13R 5G معرفی شد

سخت‌افزار؛ بهرمندی از تراشه دایمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی

گوشی ردمی ۱۳R به پردازنده شرکت مدیاتک مجهز شده است. تراشه به کار گرفته شده در این گوشی دایمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس است که از آن به عنوان تراشه‌ای مناسب برای گوشی‌های میان رده نام برده می‌شود. این تراشه از هشت هسته(دو هسته Cortex-A۷۶ و شش هسته Cortex-A۵۵) بهرمند است.

نیرو مورد نیاز این گوشی از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود. این حجم از ظرفیت باتری برای یک گوشی میان رده با برچسب اقتصادی، واقعاً فوق‌العاده است. این باتری از شارژ با توان ۱۸ وات پشتیبانی می‌کند. همچنین طبق شایعات این گوشی فقط از ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند که البته از کارت حافظه نیز پشتیبانی می‌کند.

طراحی و نمایشگر؛ پشتیبانی از نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی

طراحی این گوشی کمی مانند اعضا قبلی خانواده ردمی ۱۳ است. در قاب پشتی دو دوربین به همراه یک فلش در یک قاب مستطیلی شکل قرار گرفته‌اند که نسبتاً بیرون زدگی بسیار کمی دارند. در لبه سمت راست گوشی دکمه‌های کم و زیاد صدا و دکمه پاور مشاهده می‌شود که دکمه پاور با حسگر اثر انگشت ادغام شده است. در لبه سمت چپ خشاب سیمکارت و کارت حافظه قرار دارد. خوشبختانه این گوشی از جک ۳.۵ میلی‌متری هندزفری بهرمند است و در لبه بالایی قرار دارد. وزن این گوشی نیز ۱۹۲ گرم است.

در قسمت صفحه نمایش، این گوشی از یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی از نوع IPS LCD استفاده می‌کند. این نمایشگر از نرخ نوسازی ۹۰ هرتز پشتیبانی می‌کند و توسط شیشه گوریلاگلس نیز محافظت می‌گردد. حداکثر روشنایی این گوشی فقط ۴۵۰ نیت است که شما برای کار با این گوشی در محیط‌های پر نور به شدت اذیت می‌شوید. رزولوشن این نمایشگر نیز +HD است.

دوربین؛ لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و سلفی ۵ مگاپیکسلی

این گوشی در پنل پشتی از دوربین دو‌گانه استفاده می‌کند. سنسور اصلی این گوشی ۵۰ مگاپیکسل است. همچنین دوربین سلفی این گوشی روی نمایشگر، درون ناچ قطره‌ای قرار دارد که از سنسور ۵ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. نباید از این گوشی با توجه به اقتصادی بودنش انتظار بالایی داشته باشیم و تقریباً از پکیج دوربین مناسبی برخوردار است.

ردمی 13R 5G معرفی شد

گوشی ردمی ۱۳R فعلا فقط برای چین عرضه خواهد شد. این گوشی با رابط کاربری HyperOS و اندروید پایه ۱۴ وارد بازار می‌شود. ردمی ۱۳R در دسته گوشی‌های اقتصادی قرار می‌گیرد و در بازار چین با قیمت پایه ۱۴۰ دلار به فروش خواهد رسید.


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید