استوار مثل کوهجاری مثل رود

رسمی؛ ردمی K70 Pro با تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 3 وارد میدان می‌شود!

شرکت ردمی از جدیدترین گوشی پرچمدار خود رونمایی کرد. ردمی K۷۰ پرو نسبت به کانفیگی که دارد از قیمت‌گذاری خیلی خوبی برخوردار شده است.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۰۹-۰۹
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
رسمی؛ ردمی K70 Pro با تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 3 وارد میدان می‌شود!

شرکت ردمی که زیر گروه کمپانی شیائومی است، تصمیم گرفته تا گوشی ردمی K۷۰ پرو را در دسته پرچمداران قرار دهد. این گوشی از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ بهرمند است. دوربین این گوشی نیز به لنز ۵۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۲ برابری مجهز شده است. برای مشاهده جزئیات این گوشی با ما همراه باشید.

گوشی ردمی K۷۰ پرو

سخت‌افزار؛ استفاده از پردازنده پرچمدار شرکت کوالکوم

قلب تپنده ردمی K۷۰ پرو را بهترین تراشه حال حاضر جهان تشکیل می‌دهد. تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ جدیدترین پردازنده پرچمدار جهان است که در تست و بررسی‌های مختلف، عملکرد فوق‌العاده‌ای را به ثبت رسانده است. این تراشه طی فرآیندی ۴ نانومتری ساخته شده است و به ۸ هسته(یک هسته Cortex-X۴ با فرکانس ۳.۳ گیگاهرتز، ۵ هسته قدرتمند با فرکانس ۳.۲ گیگاهرتز و دو هسته کم‌مصرف با فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز) نیز مجهز گردیده است. تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ همان تراشه استفاده شده در گوشی‌های سری شیائومی ۱۴ و گلکسی S۲۴ اولترا است.

نیروی مورد نیاز این گوشی توسط یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود. این باتری از قابلیت شارژ سریع ۱۲۰ وات نیز ببرخوردار است. باتری این گوشی از فناوری Sea Star استفاده می‌کند؛ به طوری که حتی بعد از ۱۰۰۰ بار شارژشدن نیز ۹۰ درصد ظرفیت باتری حفظ خواهد شد.

این گوشی در نسخه‌های رم ۱۲، ۱۶ و ۲۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت و ۱ ترابایت عرضه خواهد شد. ردمی K۷۰ پرو با سیستم عامل HyperOS و اندروید پایه ۱۴ وارد بازار خواهد شد.

گوشی ردمی K۷۰ پرو
طراحی؛ بهرمندی از حداکثر روشنایی نمایشگر ۴۰۰۰ نیت!

شرکت ردمی برای اولین بار در جهان گوشی جدید خود را به حداکثر روشنایی صفحه ۴۰۰۰ نیت مجهز کرده است. شما با این قابلیت، اگر زیر نور مستقیم و پرقدرت نیز قرار بگیرید، برای استفاده از گوشی اصلاً اذیت نمی‌شوید. نمایشگر این گوشی به یک پنل ۶.۶۷ اینچی از نوع OLED مجهز شده که ساخت شرکت TCL است. این نمایشگر از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و همچنین از فناوری HDR ۱۰ Plus و دالبی ویژن نیز پشتیبانی می‌کند. حسگر اثر انگشت نیز زیر نمایشگر تعبیه شده است.

در قاب پشتی، سه دوربین و یک فلش که به صورت مجزا و جزیره‌ای بیرون زده‌اند و درون یک قاب مستطیلی قرار دارند را مشاهده می‌کنید. در لبه‌های پایین و بالا خروجی اسپیکر وجود دارد اما جک ۳.۵ میلیمتری هندزفری خیر! به طور کلب در قسمت طراحی، این گوشی نیز از سایر اعضای خانواده پیروی می‌کند و تفاوتی با آن‌ها ندارد.

 
گوشی ردمی K۷۰ پرو

دوربین؛ استفاده از دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۲ برابری

دوربین‌های این گوشی طبق مشخصاتی که دارند، در حد گوشی پرچمدار نیستند اما کیفیت خیلی خوبی را ارائه می‌دهند. در قاب پشتی از سه دوربین با لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی و تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۲ برابری استفاده می‌کند. این دوربین قابلیت فیلمبرداری با کیفیت ۸K و همچنین لرزشگیر اپتیکال را هم دارد. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز درون یک حفره کوچک روی نمایشگر قرار دارد. گوشی ردمی K۷۰ Pro در کل پکیج دوربین خوبی را ارائه می‌دهد.

 

گوشی ردمی K۷۰ پرو
ردمی K۷۰ Pro در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای، سبزآبی، سبز و زرد عرضه می‌گردد. قیمت این گوشی نیز در نسخه های ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: ۴۶۵ دلار، ۱۶ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: ۵۰۸ دلار، ۱۶ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی: ۵۵۰ دلار و ۲۴ گیگابایت رم + ۱ ترابایت حافظه داخلی: ۶۲۱ دلار است. با توجه به مشخصاتی که دارد، از ارزش خرید بسیار بالایی برخوردار است.


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید