استوار مثل کوهجاری مثل رود

رسمی؛ گوشی ردمی K70 با حداکثر روشنایی نمایشگر 4000 نیت رونمایی شد

شرکت ردمی در ادامه معرفی محصولات خود، به طور رسمی از مشخصات گوشی ردمی K۷۰ پرده‌برداری کرد. این گوشی یکی از بهترین گوشی‌های میان رده بازار خواهد بود.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۰۹-۰۸
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
رسمی؛ گوشی ردمی K70 با حداکثر روشنایی نمایشگر 4000 نیت رونمایی شد

شرکت ردمی امروز طی مراسمی به طور رسمی از خانواده سری K۷۰ رونمایی کرد. گوشی K۷۰ استاندارد از تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۲ استفاده خواهد کرد. این گوشی از حداکثر روشنایی ۴۰۰۰ نیت نیز بهرمند است. برای مشاهده اطلاعات کامل این گوشی با ما همراه باشید.

ردمی K70

سخت‌افزار؛ بهرمندی از پردازنده شرکت کوالکوم

گوشی ردمی K۷۰ استاندارد از تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۲ برخوردار است. این تراشه طی فرآیندی ۴ نانومتری ساخته شده است و به ۸ هسته قدرتمند (۱ هسته از نوع Cortex-X۳ با فرکانس ۳. ۲ گیگاهرتز، ۴ هسته قدرتمند Cortex-A۷۱۵ با فرکانس ۲. ۸ گیگاهرتز و ۳ هسته کم‌مصرف Cortex-A۵۱۰ با فرکانس ۲. ۰ گیگاهرتز) نیز مجهز گردیده است. این تراشه همان تراشه استفاده شده در گوشی‌های سری S۲۳ سامسونگ است که عملکرد قابل قبولی را ثبت کرده‌اند.

ردمی K۷۰ در نسخه‌های رم ۱۲، ۱۶ و ۲۴ گیگابایت و حافظه داخلی ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت و ۱ ترابایتی از نوع UFS ۴ وارد بازار خواهند شد. انرژی مورد نیاز این گوشی نیز از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با توان شارژسریع ۱۲۰ وات، تأمین می‌شود. این گوشی به سیستم عامل HyperOS و اندروید پایه ۱۴ مجهز خواهد بود.

طراحی؛ استفاده از نمایشگری با نرخ نوسازی 120 هرتزی

در قاب پشتی این گوشی، سه دوربین و یک فلش درون یک قاب مستطیلی در قسمت بالایی قرار گرفته‌اند. در لبه‌های پایین و بالا خروجی اسپیکر دوگانه را مشاهده می‌نمایید ولی خبری از جک ۳.۵ میلیمتری هندزفری نیست. جنس پشت و جلو این گوشی را شیشه تشکیل می‌دهد.

ردمی K۷۰ از یک نمایشگر ۶. ۶۷ اینچی OLED استفاده می‌کند. این گوشی به حداکثر روشنایی شگفت‌انگیز ۴۰۰۰ نیت مجهز شده که از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز نیز پشتیبانی می‌کند. رزولوشن این نمایشگر ۲K است و از قابلیت‌های +HDR۱۰ و دالبی ویژن نیز بهرمند است.

ردمی K70

دوربین؛ بهرمندی از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی

ردمی K۷۰ استاندارد در  قاب پشتی از سه دوربین با لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسل، اولتراواید ۸ مگاپیکسل و ماکرو ۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. این دوربین از لرزشگیر اپتیکال بهرمند است و از فیلمبرداری با کیفیت ۸K نیز پشتیبانی می‌کند. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی این گوشی نیز درون حفره دایره‌ای شکل روی نمایشگر قرار دارد.


ردمی K70
گوشی ردمی K۷۰ استاندارد در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای، سبزآبی و بنفش عرضه می‌گردد. قیمت این گوشی در نسخه‌های ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: ۳۵۲ دلار، ۱۶ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: ۳۸۱ دلار، ۱۶ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی: ۴۲۳ دلار و ۱۶ گیگابایت رم + ۱ ترابایت حافظه داخلی: ۴۷۹ دلار است. اگر قصد خرید یک گوشی میان رده، با کیفیتی در حد یک گوشی پرچمدر را دارید، قطعاً می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید