استوار مثل کوهجاری مثل رود

رسمی؛ ردمی K70E با باتری قدرتمند 5500 میلی‌آمپر ساعتی رونمایی شد

شرکت ردمی از گوشی‌های سری K۷۰ رونمایی کرد. ردمی مدل K۷۰E با برچسب گوشی اقتصادی این خانواده وارد بازار می‌شود. این گوشی با پردازنده شرکت مدیاتک به بازرار عرضه خواهد شد.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۰۹-۰۸
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
رسمی؛ ردمی K70E با باتری قدرتمند 5500 میلی‌آمپر ساعتی رونمایی شد

شرکت ردمی که یکی از زیر شاخه‌های کمپانی شیائومی است، امروز روز پر سر و صدایی را سپری کرد. این کمپانی امروز طی مراسمی از سری K۷۰ ردمی رونمایی کرد. گوشی ردمی K۷۰E جدیدترین عضو اقتصادی این کمپانی خواهد بود. این گوشی با تراشه دایمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا و دوربین ۶۴ مگاپیکسلی رونمایی شد.

سخت‌افزار؛ بهرمندی از پردازنده شرکت مدیاتک

گوشی ردمی K۷۰E از تراشه میان رده دایمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا برخوردار است. این تراشه با فرآیندی ۴ نانومتری ساخته شده و به ۸ هسته قدرتمند(یک هسته Cortex-A۷۱۵ با فرکانس ۳.۳۵ گیگاهرتز، سه هسته Cortex-A۷۱۵ با فرکانس ۳.۲ گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A۵۱۰ با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز) نیز مجهز گردیده است. این گوشی نیروی مورد نیازش را از یک باتری ۵۵۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌کند. این باتری قابلیت شارژ سریع با توان ۹۰ وات دارد.

ردمی K۷۰E در نسخه‌های رم ۱۲ و ۱۶ گیگابایت و حافظه داخلی ۲۵۶ و ۵۱۲ گیاگابایت و ۱ ترابایت عرضه می‌شود. همچنین این گوشی از قابلیت NFC و مادون قرمز نیز بهرمند است. این گوشی با سیستم عامل HyperOS و اندروید پایه ۱۴ وارد بازار می‌شود.

مشخصات ردمی K70E
 

طراحی؛ استفاده از فریم پلاستیکی در ردمی K۷۰E جهت کاهش قیمت

در قسمت طراحی، همانزور که گفته شد این گوشی بر خلاف بقیه اعضای خانواده ردمی K۷۰، به منظور کاهش هزینه‌ها از فریم پلاستیکی استفاده کرده است. در قاب پشتی، گوشی ردمی K۷۰E از سه دوربین و یک فلش بهرمند است که به صورت جزیره‌ای و مجزا درون یک کادر مستطیل شکل قرار گرفته‌اند. در سمت راست گوشی، دکمه‌های کم و زیاد صدا و دکمه پاور به چشم می‌خورد.

گوشی ردمی K۷۰E از یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی از نوع OLED استفاده می‌کند. این نمایشگر از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و همچنین رزولوشن ۱. ۵K بهرمند است. حداکثر روشنمایی این نمایشگر ۱۸۰۰ نیت است. همچنین از فناوری HDR و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر پشتیبانی می‌کند.

جنس قاب پشتی و قاب جلو از شیشه است. این گوشی به اسپیکر‌های دوگانه مجهز شده و خروجی اسپیکر را هم در لبه پایینی و هم در لبه بالایی مشاهده می‌کنید. وزن گوشی ردمی K۷۰E فقط ۱۹۸ گرم است.

ردمی K70E با روشنایی صفحه 1800 نیت

دوربین؛ بهرمندی از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی

دوربین‌های این گوشی با همکاری شرکت OmniVision (آمنی ویژن) ساخته شده است. این گوشی در قاب پشتی از سه دوربین با لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، ۸ مگاپیکسلی اولتراواید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو بهرمند شده است. دوربین این گوشی قابلیت لرزشگیر اپتیکال(OIS) را هم دارد. دوربین سلفی نیز درون حفره دایره‌ای کوچکی روی نمایشگر قرار دارد. دوربین سلفی این گوشی ۱۶ مگاپیکسل است.
ردمی K70E
گوشی ردمی K۷۰E یکی از گوشی‌های میان رده بازار خواهد بود که با توجه به قیمتی که دارد، از کانفیگ مناسبی برخوردار است. این گوشی در سه رنگ سبز، مشکی و سفید به بازار عرضه می‌شود. قیمت پایه گوشی ردمی K۷۰E نسخه ۱۲ + ۲۵۶ گیگابایتی ۲۸۲ دلار، نسخه ۱۲ + ۵۱۲ گیگابایتی ۳۱۰ دلار و نسخه ۱۶ گیگابایت + ۱ ترابایت ۳۶۶ دلار است.

K70E با نام Poco X60 Pro وارد بازار جهانی خواهد شد

 گوشی‌ K70E که اخیرا شیائومی تبلیغات زیادی برای آن انجام داده است و وعده‌ی عرضه‌ی آن به بازار را در ژانویه 2024 به طرفداران خود داده است. تمام تلفن‌های همراه با یک شماره مدل خاص وارد بازار می‌شوند. شماره مدل‌ها ترکیباتی از اعداد و حروف هستند و هرکدام از این اعداد و حروف نماینده‌ی مشخصه و ویژگی‌ای خاص در تلفن‌های همراه است.

مطابق با اخباری که این روزها در دنیای دیجیتال پیچیده است شماره مدل ارائه شده برای این گوشی 2311DRK48C است. عموما برند شیائومی در شماره مدل گوشی‌های خود که برای عرضه‌ی جهانی طراحی شده‌اند از حرف G در پایان شماره مدل استفاده می‌کند. اما در شماره مدلی که برای گوشی‌ K70ٍ معرفی شده است از حرف C استفاده شده.

این تفاوت در ترکیب‌بندی شماره مدل K70E با شماره مدلی که عموما مورد استفاده‌ی شیائومی قرار می‌گیرد این فرض را به وجود آورده است که این گوشی هم مانند M44 سامسونگ، در چین به اسم K70E و در عرصه جهانی با نامی دیگر ارائه می‌شود. به همین علت احتمال می‌رود که این سری از گوشی‌ها را با زیربرند پوکو و به عنوان Poco X60 Pro به بازار جهانی عرضه شود.


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید