استوار مثل کوهجاری مثل رود

تخفیفات سال نو چینی‌ها این بار نصیب ردمی نوت 12T Pro شد

کمپانی شیائومی تصمیم گرفته است که گوشی ردمی نوت 12T پرو را به مناسبت سال نو، با تخفیفی شگفت‌انگیز به فروش برساند. این گوشی در بازار چین قیمتی حدود 8 میلیون تومان دارد.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۰-۳۰
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
تخفیفات سال نو چینی‌ها این بار نصیب ردمی نوت 12T Pro شد

در بازار چین، حالا بهترین فرصت برای خرید موبایل است. در این کشور به مناسبت نزدیک شدن به سال نو، اکثر گوشی‌های موجود در این بازار با تخفیفات شگفت‌انگیزی رو به رو شده‌اند. پس از تخفیفات چشمگیر بر روی محصولات اپل در بازار چین، حالا نوبت به گوشی میان رده ردمی نوت ۱۲T پرو رسیده است که در این بازار برای مشتریان دلبری کند.

ردمی نوت ۱۲T پرو؛ میان رده قدرتمند با قیمتی اقتصادی

گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۲T پرو در بازار چین سر و صدای زیادی به پا کرده است. این گوشی با تخفیفی ۷۵ دلاری مواجه شده که ارزش خرید آن را بسیار بیشتر از قبل کرده است. این گوشی در نسخه رم ۱۲ گیگابایت و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی، تا پیش از این تخفیفات، در بازار چین با قیمتی حدود ۲۵۰ دلار به فروش می‌رسید.

حالا این گوشی با تخفیفی چشمگیر رو به رو شده است و مشتریان را بیش از پیش به خرید این گوشی وسوسه می‌کند.

گوشی ردمی نوت ۱۲T پرو در حال حاضر، کمترین قیمت خود را در بازار چین تجربه می‌کند. این گوشی با نسخه‌ای که در بالا گفته شد، قیمتی حدود ۱۷۵ دلار خواهد شد.

این گوشی میان رده از کانفیگ بسیار خوبی برخوردار است. حالا با توجه به تخفیفی که شامل حالش شده است، این گوشی از لحاظ قیمتی در دسته گوشی‌های اقتصادی قرار می‌گیرد که ارزش خریدش از تمامی گوشی‌های موجود در بازار چین، بیشتر شده است.

پوستر ردمی نوت 12 تی پرو

ردمی نوت ۱۲T پرو با تراشه قدرتمند دایمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا پا به بازار گذاشته است. همچنین نیروی مورد نیاز این گوشی نیز توسط یک باتری ۵۰۸۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود که این باتری از شارژ سریع ۶۷ نیز پشتیبانی می‌کند. دوربین اصلی این گوشی ۶۴ مگاپیکسل است و از دو لنز ۸ مگاپیکسلی اولتراواید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو نیز بهره‌مند شده است. به نظر شما این گوشی کانفیگی که دارد و با تخفیفی که شامل حالش شده است، ارزش خرید دارد یا خیر؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید