استوار مثل کوهجاری مثل رود

رسمی؛ گوشی‌های سری ردمی نوت 13 شیائومی وارد بازار جهانی شدند! + قیمت

کمپانی شیائومی پس از گذشت حدود 4 ماه از رونمایی گوشی‌های خانواده ردمی نوت 13 شیائومی، این گوشی‌ها را وارد بازار هند کرد. این گوشی‌ها از قیمت‌گذاری خوبی نیز برخوردار هستند.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۰-۱۶
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
رسمی؛ گوشی‌های سری ردمی نوت 13 شیائومی وارد بازار جهانی شدند! + قیمت

همانطور که پیش‌تر اعلام شده بود، گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۳ شیائومی وارد بازار جهانی شدند. این گوشی‌ها برای نخستین بار در بازار هند در دسترس عموم قرار می‌گیرند. با توجه به این موضوع، به زودی باید شاهد ورود این سری از گوشی‌های شیائومی در ایران باشیم. گوشی‌های خانواده ردمی ۱۳ شیائومی قیمتی بین ۲۵۰ تا ۴۵۵ دلار خواهند داشت.

قیمت‌گذاری معقول؛ از ۲۵۰ تا ۴۵۵ دلار

کمپانی شیائومی، گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۳ را به طور رسمی  وارد بازار هند کرد. این گوشی‌ها از نظر قیمت‌گذاری، از قیمت مناسب و معقولی بهرمندند و کانفیگ خوبی نیز دارند. این گوشی‌ها در سپتامبر ۲۰۲۳ (شهریور ۱۴۰۲) در بازار چین معرفی شدند و حالا بعد از گذشت حدوداً ۴ ماه از وارد بازار جهانی شدند. مشخصات اجمالی و قیمت گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۳ شیائومی به شرح زیر است:

ردمی نوت ۱۳ شیائومی

این گوشی از انرژی مورد نیازش را از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌کند. همچنین قلب تپنده این گوشی از تراشه دایمنسیتی ۶۰۸۰ بهرمند شده است. همچنین دوربین پشت این گوشی ۱۰۸ مگاپیکسل و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی است. قیمت گوشی ردمی نوت ۱۳ شیائومی در نسخه‌های مختلف به شرح زیر است:

  • ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی: ۲۵۰ دلار
  • ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: ۲۷۵ دلار
  • ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: ۳۰۰ دلار

ردمی نوت 13 شیائومی

ردمی نوت ۱۳ پرو شیائومی

گوشی ردمی نوت ۱۳ پرو شیائومی از پردازنده اسنپدراگون ۷s نسل ۲ بهرمند است. نیروی این گوشی از باتری قدرتمند ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند. همچنین این گوشی از دوربین پشت ۲۰۰ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. قیمت گوشی ردمی نوت ۱۳ پرو شیائومی در نسخه‌های مختلف به شرح زیر است:

  • ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی: ۳۵۰ دلار
  • ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: ۳۷۲ دلار
  • ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: ۴۰۰ دلار

ردمی نوت 13 پرو شیائومی

ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس شیائومی

گوشی ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس شیائومی قدرتمندترین عضو این خانواده است. قلب تپنده این گوشی را تراشه دایمنسیتی ۷۲۰۰ اولترا تشکیل می‌دهد. نیروی مورد نیاز این گوشی را یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تشکیل می‌دهد. دوربین پشت این گوشی ۲۰۰ مگاپیکسل و دوربین سلفی این گوشی نیز ۱۶ مگاپیکسل است. قیمت گوشی ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس شیائومی در نسخه‌های مختلف به شرح زیر است:

  • ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: ۴۱۰ دلار
  • ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: ۴۳۵ دلار
  • ۱۲ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی: ۴۵۵ دلار

ردمی نوت 13 پرو پلاس

گوشی‌های ردمی سری نوت ۱۳ شیائومی از قیمت‌گذاری خوبی برخوردار ایت. این گوشی‌ها با سیستم عامل MIUI و اندروید ۱۳ وارد بازار می‌شود. اما انتظار می‌رود که به زودی به سیستم عامل HyperOS و اندروید ۱۴ آپدیت شوند. انتظار می‌رود که گوشی‌های این سری به زودی وارد بازار ایران شوند.


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید