استوار مثل کوهجاری مثل رود

مشخصات اصلی Galaxy A۲۵ سامسونگ + تاریخ انتشار احتمالی

کمپانی سامسونگ قصد دارد به زودی از گلکسی A۲۵ جدید‌ترین گوشی اقتصادی خود رونمایی کند. این گوشی از کانفیگ بالایی برخوردار است و ارزش خرید بالایی دارد.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۰۸-۲۷
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
مشخصات اصلی Galaxy A۲۵ سامسونگ + تاریخ انتشار احتمالی

کمپانی سامسونگ مشخصات گلکسی A۲۵ را در وب‌سایت خود منتشر کرده است. با توجه به این موضوع، احتمالا در آینده‌ای نزدیک شاهد رونمایی از این گوشی اقتصادی باشیم. با توجه به مشخصات منتشر شده گلکسی A۲۵ سامسونگ، می‌توان آن را یکی از بهترین گوشی‌های اقتصادی بازار دانست.

طراحی؛ تکراری و با همان ظاهر همیشگی

در بخش طراحی، این شرکت از سال ۲۰۲۳ طراحی یکسانی را برای تمامی گوشی‌های خود به کار برد و این گوشی نیز از همین طرح نسل قبلی پیروی می‌کند. در پنل پشتی از سه دوربین که به صورت جزیره‌ای و مجزا بیرون زده‌اند، همراه با یک فلش استفاده می‌کند. اما در پنل جلویی این گوشی دوربین سلفی را درون ناچ قطره‌ای تعبیه کرده است. این گوشی حاشیه‌های زیادی دارد که برای یک گوشی میان رده منطقی به نظر می‌رسد. در لبه پایینی احتمالا مطابق نسل قبلی بار دیگر شاهد جک ۳.۵ میلی‌متری هندزفری خواهیم بود. حسگر اثر انگشت نیز با دکمه پاور روی لبه سمت راست ادغام شده است.

طراحی گلکسی A25

صفحه نمایش با رفرش ریت ۹۰ هرتزی

این گوشی از صفحه نمایش ۶.۴۴ اینچی از نوع AMOLED با رزولوشن FHD+ بهرمند است. این صفحه نمایش از نرخ نوسازی ۹۰ هرتز نیز پشتیبانی می‌کند. نسبت صفحه نمایش به بدنه در گوشی گلکسی A۲۵ سامسونگ با توجه به محل جایگیری دوربین سلفی در ناچ قطره‌ای و همچنین حاشیه‌های زیادی که دارد، به ۷۹.۷۵ درصد می‌رسد.

دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اصلی و ۱۳ مگاپیکسلی سلفی

این گوشی در قاب پشتی از سه دوربین با لنز ۵۰ مگاپیکسلی اصلی، ۵ مگاپیکسلی اولتراواید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو بهرمند است. با توجه به اقتصادی بودن این گوشی، از پکیج دوربین مناسبی برخوردار است و عکس‌های خوبی را ثبت می‌کند. در پنل جلویی نیز از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

تراشه Exynos ۱۲۸۰ و ظرفیت باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی

از لحاظ سخت‌افزار، اقتصادی بودن گوشی A۲۵ سامسونگ کاملا به چشم می‌خورد. قلب تپنده این گوشی از تراشه ۵ نانومتری Exynos ۱۲۸۰ بهرمند است که با توجه به جدید بودن گوشی، از پردازنده قدیمی استفاده می‌کند. این گوشی از ظرفیت باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی برخوردار است که از قابلیت شارژ سریع ۲۵ وات نیز پشتیبانی می‌کند.

تراشه Exynos 1280

تاریخ معرفی گلکسی A۲۵؛ اوایل سال ۱۴۰۳

گلکسی A۲۵ سامسونگ احتمالا زود‌تر از گوشی‌های سری گلکسی S۲۴ معرفی خواهد شد. هنوز تاریخ دقیقی از معرفی و عرضه این گوشی در دسترس نیست. اما برخی از منابع خبر از رونمایی این گوشی اقتصادی در‌آوریل سال ۲۰۲۴ (فروردین ۱۴۰۳) می‌دهند.

اگر قصد خرید گوشی همراه دارید و با توجه به شرایط اقتصادی، نمی‌خواهید هزینه زیادی انجام دهید، قطعا یکی از بهترین انتخاب‌ها در این بازه قیمتی است. گلکسی A۲۵ سامسونگ جدیدترین گوشی اقتصادی این کمپانی خواهد بود که احتمالا با قیمت نزدیک به ۳۰۰ دلار در بازار عرضه خواهد شد.


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید