استوار مثل کوهجاری مثل رود

بکاپ گیری موقت ابری 30 روزه: سامسونگ مثل کوه پشت شماست!

ویژگی جدید Temporary Cloud Backup سامسونگ به شما امکان می‌دهد تعداد نامحدودی از فایل‌ها (هر فایل حداکثر 100 گیگابایت) را به مدت حدود یک ماه تا به صورت رایگان ذخیره و انتقال دهید.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۰۸-۰۴
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
بکاپ گیری موقت ابری 30 روزه: سامسونگ مثل کوه پشت شماست!

ویژگی جدید سامسونگ به شما امکان می‌دهد تعداد نامحدودی از فایل‌ها را به مدت حدود یک ماه به صورت رایگان ذخیره و انتقال دهید.

ویژگی Temporary Cloud Backup در One UI 6

این شرکت روز پنجشنبه اعلام کرد که سامسونگ شروع به استفاده از ویژگی "پشتیبان‌گیری موقت ابری" برای تلفن‌های هوشمند و تبلت‌های سامسونگ گلکسی کرده است که بر روی One UI 6 اجرا می‌شوند. این به کاربران امکان می‌دهد تا تعداد نامحدودی از عکس‌ها، ویدیوها و سایر داده‌ها را تا 30 روز به صورت رایگان پشتیبان‌گیری و انتقال دهند.

تخصیص مکانی رایگان به مشتریان برای ذخیره داده‌هایشان در زمانی که نیاز به بازنشانی یا انتقال بین دستگاه‌ها دارند و یک ماه برای بازیابی آن، فرآیند را آسان‌تر می‌کند و باعث می‌شود جمله «یادم رفت همه چیز را منتقل کنم؟» فراموش شود!

ویژگی بکاپ گیری موقت samsung

همچنین سامسونگ را در این زمینه به پای اپلی میرساند که ذخیره‌سازی موقت iCloud را با آیفون‌ها و آی‌پدهای جدید ارائه می‌کند و در آن قابلیت به مشتریان 21 روز فرصت می‌دهد تا داده‌ها را انتقال دهند (که البته این زمان در مورد اپل قابل تمدید است).

فرصت 30 روزه استفاده از بکاپ تا 100 گیگابایت برای هر فایل

علاوه بر این، ویژگی موقت ابری یا Temporary Cloud Backup سامسونگ به کاربران اجازه می‌دهد داده‌های خود را به جای زمان راه اندازی اولیه، در هر زمان که خواستند بازیابی کنند.

در حالی که کاربران می‌توانند هر تعداد فایل را که می‌خواهند از طریق حساب سامسونگ خود در Samsung Cloud آپلود کنند، اندازه هر فایل نمی‌تواند از 100 گیگابایت تجاوز کند. کاربران همچنین باید داده‌های خود را بازیابی کرده و تنها از طریق Wi-Fi در عرض 30 روز انتقال دهند. پس از این بازه زمانی، سامسونگ تمام این داده‌ها را حذف می‌کند، البته این شرکت ابتدا چند روز قبل هشدار ارسال می‌کند.

این خبر پس از آن منتشر شد که کالیفرنیا، یکی از بزرگ‌ترین اقتصادهای جهان، قانون حق تعمیر را در اوایل ماه جاری امضا کرد، که تعمیر و یا سپردن تعمیرات و گارانتی به تعمیرکاران شخص ثالث را برای افراد آسان‌تر می‌کند. روز چهارشنبه، اپل طی رویدادی در کاخ سفید اعلام کرد که تمام ملزومات و اطلاعات لازم برای تعمیر دستگاه‌های خود را به راحتی در سراسر کشور و نه فقط در کالیفرنیا در دسترس قرار می‌دهد.

هفته گذشته، سامسونگ همچنین فاش کرد که 35 مرکز فروش Battery Plus این شرکت مجوز تعمیرات و گارانتی و ارائه خدمات به مشتری را اخذ کرده و می‌توانند زین پس امور مربوط به تعمیرات دستگاه‌های سامسونگ را برای مشتریان انجام دهند. شایان ذکر است عمده این مراکز در مناطقی انتخاب شده اند که تا پیش از این جزو مناطق تحت پوشش گارانتی سامسونگ نبوده‌اند.


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید