استوار مثل کوهجاری مثل رود

شیائومی 14 اولترا از دوربین سلفی زیر نمایشگر استفاده خواهد کرد!

شیائومی قصد دارد گوشی شیائومی 14 اولترا را به دوربین زیر نمایشگر مجهز کند. احتمالاً این گوشی در دو نسخه (با دوربین سلفی معمولی و با دوربین سلفی زیر نمایشگر) وارد بازار خواهد شد.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۰-۲۵
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
شیائومی 14 اولترا از دوربین سلفی زیر نمایشگر استفاده خواهد کرد!

به نظر می‌رسد که کمپانی شیائومی قصد دارد نوآوری جدیدی را در گوشی شیائومی ۱۴ اولترا پیاده کند. این شرکت چینی قصد دارد که گوشی شیائومی ۱۴ اولترا را با دوربین سلفی زیر نمایشگر روانه بازار کند. احتمالاً این گوشی در دو نسخه روانه بازار خواهد شد.

شیائومی ۱۴ اولترا احتمالاً با دوربینی مخفی شده عرضه می‌شود!

شیائومی قبلاً این کار را بر روی گوشی شیائومی میکس ۴ تست کرده بود و به نظر می‌رسد تجربه موفقی بوده است. حالا این شرکت چینی قصد دارد گوشی شیائومی ۱۴ اولترا را نیز با دوربین زیر نمایشگر به بازار بفرستد. در این صورت خبری از حفره دوربین سلفی نیست و نمایشگر یکپارچه‌تری در اختیار دارید.

دوربین سلفی زیر نمایشگر

همچنین طبق شایعات منتشر شده توسط رسانه‌های نزدیک به شرکت چینی، این گوشی با دوربین چهارگانه با پیکربندی لنز عریض، فوق عریض، تله فوتو پریسکوپی و تله فوتو معمولی عرضه می‌شود که همه این لنز‌ها، رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی خواهند داشت. شنیدهه می‌شود که این گوشی برای رقابت با پرچمداران سامسونگ و اپل، از فریم تیتانیومی و همچنین ارتباط ماهواره‌ای نیز استفاده خواهد کرد.

گوشی‌های شیائومی ۱۴ و شیائومی ۱۴ پرو مدتی قبل در بازار چین رونمایی و عرضه شدند.   شیائومی ۱۴ اولترا با دو اسم رمز در وبسایت‌های مختلف مشاهده شده است. اسم رمز مدل مجهز به دوربین سلفی زیر نمایشگر aurora (aurorapro) و مدل معمولی با اسم رمز Xiaomi Suiren دیده شده است. حالا انتظار می‌رود که گوشی شیائومی ۱۴ اولترا در‌آوریل ۲۰۲۴ (ابتدای سال ۱۴۰۳) معرفی شود و تکمیل‌کننده خانواده شیائومی ۱۴ باشد.

طرز کار دوربین سلفی زیر نمایشگر

قبلاً تصاویری از شیائومی ۱۴ اولترا در دسترس قرار گرفته بود. اما فقط نمایی از پنل پشتی گوشی دیده می‌شد و از نمایشگر هیچگونه تصویری منتشر نشده بود. حالا باید منتظر رونمایی رسمی این گوشی باشیم تا ببینیم این شایعه به واقعیت می‌پیوندد یا خیر. به نظر شما این گوشی می‌تواند وزنه سنگینی برای کمپانی شیائومی به حساب بیاید یا خیر؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید