استوار مثل کوهجاری مثل رود

گلکسی XCover 7 یکی از با دوام‌ترین و جان سخت‌ترین گوشی‌های 2024 است

سامسونگ گوشی XCover 7 را با مقاومت بسیار بالایی ساخته است. این گوشی در کنار مقاومت بالا، از ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خوبی برخوردار است.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۰-۲۶
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
گلکسی XCover 7 یکی از با دوام‌ترین و جان سخت‌ترین گوشی‌های 2024 است

سامسونگ از یکی از محکم‌ترین گوشی‌های موبایل سال ۲۰۲۴ رونمایی کرد. گوشی XCover ۷ بسیار جان سخت و البته با کانفیگ مناسب وارد بازار می‌شود. این گوشی توسط شیشه گوریلا گلس ویکتوس پلاس محافظت می‌شود و همچنین باتری ۴۰۵۰ میلی آمپر ساعتی دارد.

XCover ۷ سامسونگ؛ یادآور گوشی نوکیا ۱۱۰۰

هر موقع حرف از مقاومت و جان سختی گوشی‌ها می‌شود، حتماً کسی را در جمع می‌یابید که خاطرات نوکیا ۱۱۰۰ را بازگو کند. حالا سامسونگ تصمیم گرفته تا گوشی‌های هوشمند جان سختی مثل نوکیا ۱۱۰۰ را در قالب سری XCover وارد بازار کند. حالا از جدیدترین عضو خانواده XCover در سال ۲۰۲۴ رونمایی شد که این گوشی علاوه بر مقاومت بالا، مشخصات قابل تاملی دارد.

گوشی XCover 7

گوشی XCover ۷ از یک نمایشگر ۶.۶ اینچی از نوع LCD بهره‌مند است. این نمایشگر از نرخ نوسازی ۶۰ هرتز و رزولوشن +FHD پشتیبانی می‌کند. نمایشگر گوشی XCover ۷ توسط شیشه گوریلاگلس ویکتوس پلاس محافظت می‌شود که که باعث شده تا این گوشی بیشتر از مدل‌های نسل قبلی مقاومت داشته باشد.

دقت لمس این گوشی نیز به طور قابل توجهی افزایش یافته است و شما می‌توانید حتی با دستکشی که حداکثر ضخامتش ۲ میلی‌متر باشد، به راحتی با این گوشی کار کنید.

در گوشی XCover ۷ خبری از دوربین و لنز اضافه نیست و سامسونگ سعی کرده بیشتر بر روی مقاومت این گوشی مانور دهد تا روی مشخصات فنی. در قاب پشتی شاهد یک دوربین با رزولوشن ۵۰ مگاپیکسل هستیم. همچنین دوربین سلفی این گوشی نیز روی نمایشگر و درون ناچ قطره‌ای قرار گرفته که رزولوشن آن ۵ مگاپیکسل است.

گوشی XCover ۷ از فناوری ارتباطی ۵G، قابلیت NFC، جک ۳.۵ میلی‌متری هندزفری، اسکنر بارکد، صدای دالبی اتموس، اندورید ۱۴ و رابط کاربری One UI ۶ پشتیبانی می‌کند.

این گوشی دارای گواهی IP ۶۸ است که در برابر نفوذ آب و گرد و خاک به طور کامل مقاوم است. همچنین باتری این گوشی ظرفیتی ۴۰۵۰ میلی آمپر ساعتی دارد. گوشی XCover ۷ قابلیت استفاده بدون باتری را نیز دارا است؛ به گونه‌ای که می‌توان این گوشی را مستقیم با استفاده از پورت USB-C به برق متصل کرد و از آن استفاده نمود.

گوشی XCover 7

وزن این گوشی حدود ۲۴۰ گرم اعلام شده است که کمی سنگین به نظر می‌رسد. گوشی XCover ۷ بیشتر برای کسانی طراحی شده که درمحیط‌های پرآسیب و پرخطر مشغول به کار هستند تا در آن شرایط، به گوشی آسیبی وارد نشود. به نظر شما این گوشی می‌تواند گزینه مناسبی برای جانشینی نوکیا ۱۱۰۰ باشد یا خیر؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید