استوار مثل کوهجاری مثل رود

پای هوش مصنوعی به گوشی‌های سری گلکسی S23 نیز باز می‌شود!

سامسونگ قصد دارد گوشی‌های پرچمدار نسل قبلی خود را نیز به هوش مصنوعی مجهز سازد تا حسابی برای کاربرانش دلبری کند. از گوشی‌های سری گلکسی S23، زد فلیپ 5 و زد فولد 5 به عنوان گوشی‌های دریافت‌کننده این هوش مصنوعی نام‌برده می‌شود.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۰-۲۰
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
پای هوش مصنوعی به گوشی‌های سری گلکسی S23 نیز باز می‌شود!

کمپانی سامسونگ به طور رسمی اعلام کرد که گوشی‌های سری گلکسی S۲۴ به هوش مصنوعی مجهز خواهند بود. این هوش مصنوعی، امکانات و قابلیت‌های جذاب و چشم نوازی را دارد. حالا برخی از رسانه‌ها مدعی شده‌اند که سامسونگ تصمیم گرفته است که هوش مصنوعی را به گوشی‌های پرچمدار نسل قبلی نیز اضافه کند.

گوشی‌های سری گلکسی S23 نیز به هوش مصنوعی مجهز می‌شوند!

حالا که بحث ورود هوش مصنوعی به گوشی‌های سری گلکسی S۲۴ سامسونگ بسیار داغ است، یکی از رسانه‌های معتبر و نزدیک به این غول کره‌ای خبر خوبی را برای سایر مشتریان گوشی‌های پرچمدار این شرکت منتشر کرده است. در این خبر مدعی شده است که سامسونگ قصد دارد هوش مصنوعی را به گوشی‌های گلکسی S۲۳، گلکسی S۲۳ پلاس و گلکسی S۲۳ اولترا نیز اضافه کند. همچنین گوشی‌های تاشو زد فولد ۵ و زد فلیپ ۵ نیز به هوش مصنوعی مجهز خواهند شد.

گوشی‌های سری گلکسی S23

از گوشی‌های سری گلکسی S۲۴ سامسونگ در اواخر دی ماه، با رابط کاربری OneUI ۶.۱ رونمایی خواهد شد. این رسانه مدعی شده است که گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی S۲۳، زد فولد ۵ و زد فلیپ ۵، به زودی به رابط کاربری OneUI ۶.۱ آپدیت خواهند شد. با انجام این بروزرسانی، انتظار می‌رود که پای هوش مصنوعی به این گوشی‌ها باز شود. سامسونگ تصمیم دارد تا سه ماهه اول سال ۲۰۲۴، گوشی‌های بالا را به رابط کاربری OneUI ۶.۱ بروزسانی کند.

گوشی‌های تاشو گلکسی زد فلیپ 5 و گلکسی زد فولد 5از امکانات این هوش مصنوعی می‌توان به ترجمه همزمان مکالمه، ادیت حرفه‌ای فیلم و عکس و چندیدن قابلیت دیگر، اشاره کرد. به نظر می‌رسد که سامسونگ با اضافه کردن این هوش مصنوعی به گوشی‌هایش، می‌تواند نبض بازار موبایل را در دست بگیرد و فاصله خود را با کمپانی اپل به حداقل برساند. به نظر شما بجز گوشی‌های نام برده شده، آیا گوشی‌های دیگری از این برند نیز به این هوش مصنوعی مجهز خواهند شد یا خیر؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید