استوار مثل کوهجاری مثل رود

سری گلکسی S23 نسبت به گلکسی S22، حدود 23 درصد فروش بیشتر!

طبق آمار رسمی سامسونگ، سری گلکسی S۲۳ نسبت به سری گلکسی S۲۲ توانسته ۲۳ درصد فروش بیشتری از این محصولات را به ثبت برساند.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۰۹-۰۷
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
سری گلکسی S23 نسبت به گلکسی S22، حدود 23 درصد فروش بیشتر!

تا به امروز ۹ ماه از زمان عرضه گوشی‌های نسل جدید پرچمدار سامسونگ گذشته است. طی این ۹ ماه، ۲۵.۰۶ میلیون دستگاه تلفن همراه از گوشی‌های سری گلکسی S۲۳ سامسونگ به فروش رفته‌اند. این آمار در بازه زمانی مشابه برای گوشی‌های سری گلکسی S۲۲ سامسونگ، حدود ۲۳ درصد کمتر است.

فروش حدود ۲۵ میلیون دستگاه موبایل از سری گلکسی S۲۳ فقط در ۹ ماه

با توجه به آماری که امروز منتشر شد، سری‌های پرچمدار گلکسی S۲۳ سامسونگ و گلکسی S۲۲ سامسونگ در بازه زمانی ۹ ماه پس از عرضه در بازار توانسته‌اند به ترتیب ۲۵.۰۶ میلیون دستگاه موبایل و ۲۰.۳۲ میلیون دستگاه موبایل را به فروش برسانند. این آمار نشان می‌دهد که تقاضای مشتریان برای گوشی‌های سری گلکسی S۲۳ حدود ۲۳ درصد بیشتر از تقاضا برای گوشی‌های سری گلکسی S۲۲ بوده است.

سری گلکسی S23

گلکسی S۲۳ Ultra محبوب‌ترین نسخه از گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی S۲۳ است

گوشی‌های گلکسی S۲۳، گلکسی S۲۳ پلاس و گلکسی S۲۳ اولترا همگی آمار فروش فوق‌العاده‌ای را به ثبت رسانده‌اند. اما در این بین، گوشی گلکسی S۲۳ اولترا با فروش ۱۱.۶۳ میلیون دستگاه از این مدل، بین تمامی گوشی‌های پرچمدار سامسونگ رتبه نخست فروش را به خود اختصاص داده است. گوشی‌های گلکسی S۲۳ و گلکسی S۲۳ پلاس به ترتیب با فروش ۸.۹۱ میلیون دستگاه و ۴.۵۲ میلیون دستگاه، نقش مهمی را در فروش گوشی‌های سری گلکسی S۲۳ سامسونگ ایفا کنند.

گلکسی S23 اولترا
 
گوشی‌های سری S۲۳ سامسونگ به لطف بهرمندی از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و همچنین مصرف بهینه باتری، در زمانی که عرضه شدند نسبت به گوشی‌های رقیب عملکرد بهتری داشتند. با توجه به این موضوع توانستند بخش عمده بازار را به سمت خود بکشند. گوشی گلکسی S۲۳ Ultra نیز از کیفیت دوربین فوق‌العاده‌ای بهرمند است و تا حدودی عملکرد بهتری را نسبت به گوشی‌های پرچمدار اپل و شیائومی به ثبت رسانده است. همه این دلایل باعث شد تا چنین اتفاقی رقم بخورد.

جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید