استوار مثل کوهجاری مثل رود

گوشی ردمی K70 اولترا احتمالاً با رم 24 گیگابایتی عرضه خواهد شد!

شیائومی قصد دارد گوشی ردمی K70 اولترا را به عنوان قاتل پرچمداران وارد بازار کند. این گوشی از حداکثر رم 24 گیگابایتی و همچنین تراشه قدرتمند دایمنسیتی 9300 استفاده خواهد کرد.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۱-۰۲
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
گوشی ردمی K70 اولترا احتمالاً با رم 24 گیگابایتی عرضه خواهد شد!

گوشی ردمی K۷۰ اولترا، چهارمین و قدرتمندترین عضو خانواده ردمی K۷۰ خواهد بود. با توجه به شایعاتی که به گوش می‌رسد، ردمی K۷۰ اولترا احتمالاً اولین گوشی مجهز به رم ۲۴ گیگابایتی خواهد بود. همچنین این گوشی با تراشه دایمنسیتی ۹۳۰۰ وارد بازار می‌شود.

گوشی ردمی K۷۰ اولترا؛ رم ۲۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱ ترابایتی خواهد داشت

یکی از افشاگران خوش سابقه چینی در یکی از صفحات مجازی اعلام کرده است که کمپانی شیائومی قصد دارد گوشی ردمی K۷۰ اولترا را با رم ۲۴ گیگابایتی LPDDR۵T روانه بازار کند.

همچنین اعلام شده است که این گوشی از حداکثر حافظه داخلی ۱ ترابایتی UFS ۴.۰ نیز پشتیبانی می‌کند. این برای اولین بار است که در گوشی‌های هوشمند از رم ۲۴ گیگابایتی استفاده خواهد شد. تا پیش از این، حداکثر میزان رم استفاده شده در گوشی‌های هوشمند، ۱۶ گیگابایت بوده است.

در این خبر منتشر شده، نشان می‌دهد که گوشی ردمی K۷۰ اولترا با نمایشگری با اندازه ۶.۶۷ اینچی از نوع OLED ۸T LTPO بهره‌مند است. همچنین ذکر شده که این نمایشگر از حاشیه‌های بسیار باریک و ظریفی برخوردار شده است.

این نمایشگر رزولوشن ۱. ۵K دارد و از حداکثر روشنایی ۵۰۰۰ نیت برخوردار است. با این ویژگی، شما اگر تحت شدید‌ترین و پر قدرت‌ترین منابع نور نیز قرار بگیرید، هیچ مشکلی برای کار با این گوشی نخواهید داشت.

گوشی ردمی K۷۰ اولترا با تراشه دایمنسیتی ۹۳۰۰ در دسترس قرار خواهد گرفت. این تراشه، گوشی ردمی K۷۰ Ultra را به بهترین قاتل پرچمداران تبدیل می‌کند. تراشه دایمنسیتی ۹۳۰۰ در تست‌ها بررسی‌های مختلف، کمی بهتر از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ ظاهر شده است.

شایعات مربوط به ردمی K70 اولترا

اگر این شایعه به واقعیت بپیوندد و این گوشی با رم ۲۴ گیگابایتی در دسترس قرا گیرد، ردمی K۷۰ اولترا به عنوان قدرتمندترین گوشی میان رده در بازار شناخته خواهد شد. شما با‌یان گوشی می‌توانید سنگسن‌ترین بازی‌ها را نیز به راحتی اجرا کنید. به نظر شما گوشی ردمی K۷۰ اولترا می‌تواند مچ گوشی‌های پرچمدار را بخواباند یا خیر؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید