استوار مثل کوهجاری مثل رود

اختصاصی پلوار؛ تست و بررسی دوربین شیائومی 13T Pro در حالت شب

در این مقاله قصد داریم دوربین گوشی شیائومی 13T پرو را در نور کم و در حالت شب مورد تست و بررسی قرار دهیم. به نظر می‌رسد که دوربین این گوشی راضی‌کننده باشد.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۱-۲۴
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
اختصاصی پلوار؛ تست و بررسی دوربین شیائومی 13T Pro در حالت شب

مدتی پیش بود که کمپانی شیائومی، گوشی شیائومی 13T Pro را در بازار جهانی عرضه کرد. این گوشی به دلیل کانفیگ بالایی که دارد، به عنوان قاتل پرچمدار شناخته می‌شود.

گوشی شیائومی ۱۳T Pro دوربین‌های خود را با همکاری شرکت لایکا ساخته است و به همین دلیل کیفیت بالای دارد. علاوه بر کیفیت بالا، این گوشی در عکاسی با حالت شب و در نور کم نیز فوق‌العاده عمل می‌کند و رنگ‌ها را بسیار طبیعی نشان می‌دهد.

عکاسی با گوشی شیائومی ۱۳T Pro با حالت شب؛ فوق‌العاده و بسیار طبیعی!

گوشی شیائومی ۱۳T Pro یکی از بهترین‌های میان رده‌های موجود در بازار ایران است. این گوشی به دلیل سخت‌افزار قدرتمندی که دارد، به عنوان یک قاتل پرچمدار از آن یاد خواهد شد.

عکس‌هایی که با این گوشی گرفته شده، از کیفیت خیلی خوبی برخوردار هستند و رنگ‌ها را بسیار طبیعی نشان می‌دهد. همچنین دوربین این گوشی به دلیل داشتن لنز‌های بزرگ، از نور‌گیری خوبی برخوردار است و جزئیات خیلی خوبی را نیز به ثبت می‌رساند.

گوشی شیائومی ۱۳T Pro در قاب پشتی از دوربین سه‌گانه استفاده می‌کند. این دوربین با پیکربندی لنز عریض (واید) ۵۰ مگاپکسلی، لنز اولتراواید (فوق عریض) ۱۲ مگاپیکسلی و لنز تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی در دسترس قرار گرفته است.

لنز تله فوتو این گوشی، قابلیت زوم اپتیکال ۲ برابری دارد. لنز واید و لنز تله فوتو از قابلیت لرزشگیر اپتیکال (OIS) بهره‌مند هستند و این گوشی قابلیت فیلمبرداری با حداکثر کیفیت ۸K و نرخ ۲۴ فریم بر ثانیه را در اختیار شما قرار می‌دهد.

عکس‌هایی که در حالت شب با این گوشی گرفته شده است، جزئیات زیادی را مشخص می‌کند. همچنین یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید به آن توجه کرد این است که این گوشی رنگ‌ها را خیلی خوب بازتاب می‌کند و دخالتی در رنگ تصاویر ندارد.

البته ناگفته نماند که عملیات پردازشی تصاویر در این گوشی، بر عهده تراشه قدرتمند دایمنسیتی +۹۲۰۰ است. در ادامه عکس‌های گرفته شده در حالت شب با گوشی شیائومی ۱۳T Pro را مشاهده می‌نمایید.

تصویر ثبت شده با دوربین عریض:

تصویر ثبت شده با دوربین عریض شیائومی 13t pro

تصویر ثبت شده با دوربین تله فوتو (با زوم اپتیکال ۲ برابری):

تصویر ثبت شده با دوربین تله فوتو شیائومی 13t pro

تصویر ثبت شده با دوربین فوق عریض:

تصویر ثبت شده با دوربین فوق عریض شیائومی 13t pro

تصویر ثبت شده با دوربین تله فوتو (با زوم اپتیکال ۲ برابری):

تصویر ثبت شده با دوربین تله فوتو شیائومی 13t pro

همانطور که در تصاویر بالا مشاهده میکنید، عکس ها از رنگ های طبیعی برخوردار هستند و هیچگونه اغراقی در نشان دادن رنگ ها دیده نمیشود. همچنین کیفیت و جزئیات تصاویر ثبت شده مطلوب است.

یکی از دلایلی که به این گوشی لقب قاتل پرچمدار داده اند، استفاده از چنین دوربین قدرتمندی است. به نظر شما عملکرد دوربین این گوشی در نور کم و حالت شب راضی کننده بوده یا خیر؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید