استوار مثل کوهجاری مثل رود

مشخصات دوربین گوشی شیائومی 14 اولترا لو رفت!

کمپانی شیائومی قصد دارد در روز‌های آینده از گوشی شیائومی ۱۴ اولترا رونمایی کند. مشخصات دوربین این گوشی قدرتمند قبل از رونمایی افشا شد. برای مشاهده جزئیات با ما همراه باشید.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۰۹-۱۲
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
مشخصات دوربین گوشی شیائومی 14 اولترا لو رفت!

مدتی قبل بود که گمپانی شیائومی از گوشی‌های شیائومی ۱۴ و شیائومی ۱۴ پرو رونمایی کرد. محصول بعدی این شرکت شیائومی ۱۴ اولترا خواهد بود. بخشی از اطلاعات دوربین این گوشی از جمله گشودگی دیافراگم، فاش شده است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

مشخصات احتمالی دوربین گوشی شیائومی 14 اولترا

گوشی شیائومی ۱۴ اولترا برای جانشینی شیائومی ۱۳ اولترا وارد بازار می‌شود. این گوشی در بخش دوربین تفاوت چشمگیر و عجیبی با مدل قبلی نخواهد داشت.

گوشی شیائومی ۱۴ اولترا با دوربین چهارگانه ۵۰ مگاپیکسلی عرضه خواهد شد که احتمالاً ساخت شرکت سونی باشد. این ترکیب دوربین همان ترکیب استفاده شده در گوشی شیائومی ۱۳ اولترا است.

طبق اطلاعات لو رفته از این کمپانی، یکی از تفاوت‌های دوربین شیائومی ۱۴ اولترا با شیائومی ۱۳ اولترا در گشودگی دیافراگم است. گشودگی دیافراگم مدل قبلی بین f/۱.۹ و f/۴.۰ بود که این عدد به f/۱.۶ تا f/۴.۰ ارتقا یافته است. میزان زوم دوربین شیائومی ۱۴ اولترا بین ۰.۵، ۱، ۳.۲ و ۵ برابر متغیر خواهد بود.

مشخصات احتمالی شیائومی 14 اولترا

یکی دیگر از تفاوت‌های گوشی‌های شیائومی ۱۳ اولترا و شیائومی ۱۴ اولترا در قاب پشتی است. جایی که گوشی شیائومی ۱۳ اولترا فقط با طرح چرمی و ۶ رنگ به بازار عرضه شد؛ ولی طبق شایعاتی که منتشر شده است، گوشی شیائومی ۱۴ اولترا در دو طرح چرمی و شیشه‌ای و با رنگ‌های مختلف وارد بازار می‌شود که به گونه‌ای به سلیقه همه مشتریانش احترام گذاشته باشد.

گوشی شیائومی ۱۴ اولترا احتمالاً به تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۳ مجهز خواهد شد. تراشه‌ای که در اکثر گوشی‌های پرچمدار سامسونگ و شیائومی که در سال‌های ۲۰۲۳-۲۰۲۴ ساخته می‌شوند، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مشخصات احتمالی شیائومی 14 اولترا

هنوز اطلاعات دقیقی درباره زمان معرفی و عرضه این گوشی در دسترس نیست اما انتظار می‌رود که در همین چند ماه پیش رو شاهد رونمایی از این گوشی و تکمیل شدن خانواده شیائومی سری ۱۴ باشیم. به نظر نمی‌رسد که گوشی شیائومی ۱۴ اولترا از لحاظ قیمت تفاوت آنچنان زیادی با مدل نسل قبل خود داشته باشد.


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید