استوار مثل کوهجاری مثل رود

شیائومی 14T Pro نسخه ری‌برند شده ردمی K70 Ultra خواهد بود

شیائومی قصد دارد گوشی K۷۰ اولترا را با نام شیائومی ۱۴T پرو وارد بازار جهانی کند. انتظار می‌رود که گوشی شیائومی ۱۴T Pro از کانفیگ و قیمت‌گذاری خوبی بهرمند باشد.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۰-۱۱
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
شیائومی 14T Pro نسخه ری‌برند شده ردمی K70 Ultra خواهد بود

در چند ماه گذشته و به تازگی، گوشی‌های شیائومی سری ۱۳T وارد بازار جهانی شدند و حالا برخی از رسانه‌های معتبر حرف از مشخصات احتمالی گوشی‌های شیائومی سری ۱۴T می‌زنند. جدیدترین شایعات حاکی از آن است که شیائومس ۱۴T پرو، همان نسخه ری‌برند شده ردمی K۷۰ اولترا است. این گوشی به تراشه دایمنسیتی ۹۳۰۰ و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود.

مشخصات احتمالی شیائومی 14T Pro؛ بهرمندی از تراشه دایمنسیتی 9300

گوشی‌های سری ردمی K۷۰ فقط برای بازار چین عرضه می‌شوند و این گوشی‌ها در بازار جهانی، تغییر نام می‌دهند و به اصطلاح ری‌برند می‌شوند. حالا با توجه به سابقه شرکت شیائومی در ری‌برند گوشی‌های سری ردمی K۶۰، می‌توان به این نکته پی برد که گوشی شیائومی ۱۴T پرو همان گوشی ردمی K۷۰ اولترا خواهد بود؛ زیرا در سال گذشته نیز کمپانی شیائومی اعلام کرد که گوشی شیائومی ۱۳T پرو همان نسخه ری‌برند شده ردمی K۶۰ اولترا است.

هنوز گوشی ردمی K۷۰ اولترا به طور رسمی معرفی نشده است اما شایعاتی به گوش می‌رسد که قلب تپنده این گوشی را تراشه پرچمدار دایمنسیتی ۹۳۰۰ تشکیل می‌دهد. با این وجود باید منتظر یکی از بهترین گوشی‌های بازار در سال ۲۰۲۴ باشیم که از کانفیگ خوبی بهرمند است. با توجه به اینکه شیائومی همیشه از قیمت‌گذاری خوبی روی محصولاتش استفاده می‌کند، انتظار داریم که گوشی شیائومی ۱۴T Pro قیمتی نزدیک به گوشی شیائومی ۱۳T Pro داشته باشد.

ردمی K70 اولترا
گوشی ردمی K۷۰ اولترا، عضو پرچمدار خانواده ردمی K۷۰ است که انتظار می‌رود در بخش دوربین، کیفیت نمایشگر و همچنین قدرت پردازشی از سایر گوشی‌های این خانواده عملکرد بهتری داشته باشد. شیائومی احتمالاً در این گوشی از یک لنز ۵۰ مگاپیکسلی IMX LYTIA ۸۰۰ سونی برای دوربین اصلی و از یک لنز ۱۰۸ مگاپیکسلی برای دوربین اولتراواید استفاده خواهد کرد. حالا با وجود شرایط گفته شده، به نظر شما گوشی شیائومی ۱۴T پرو در بازار ایران چه قیمتی خواهد داشت؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید