استوار مثل کوهجاری مثل رود

گوشی تاشو میکس فلیپ شیائومی با تراشه نسل قدیمی کوالکوم رونمایی می‌شود!

کمپانی شیائومی قصد دارد برای رقابت با گوشی‌های تاشو سامسونگ، گوشی میکس فلیپ را روانه بازار کند. این گوشی احتمالاً اوایل سال ۲۰۲۴ معرفی خواهد شد.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۰۹-۰۵
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
گوشی تاشو میکس فلیپ شیائومی با تراشه نسل قدیمی کوالکوم رونمایی می‌شود!

کمپانی شیائومی قصد دارد در سال ۲۰۲۴ از دو گوشی میکس فلیپ و زد فولد ۴ رونمایی کند. گوشی میکس فلیپ پوسته صدفی دارد و برای رقابت با گوشی زد فلیپ ۵ سامسونگ وارد میدان می‌شود. این گوشی احتمالاً از تراشه نسل قبل کوالکوم بهره می‌برد. گوشی میکس فلیپ در دیتابیس IMEI نیز با‌شناسه ۲۳۱۱BPN۲۳C مشاهده شده است.

میکس فلیپ شیائومی احتمالاً با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ معرفی خواهد شد

در اقدامی عجیب این شرکت چینی قصد دارد این گوشی تاشونده را با اسنپدراگون ۸ نسل ۲ رونمایی کند. هرچند که این تراشه همان تراشه استفاده شده در گوشی زد فلیپ ۵ سامسونگ است اما با توجه به اینکه این گوشی قرار است در سال ۲۰۲۴ معرفی گردد، انتظار می‌رفت که به تراشه جدید‌تری مجهز گردد.

تصاویر افشا شده از طراحی گوشی میکس فلیپ شیائومی نشان می‌دهد که این گوشی در قاب پشتی از یک نمایشگر کوچک بهره می‌برد. در بالای این نمایشگر سه دوربین به صورت عمودی قرار گرفته است. دوربین سلفی در این گوشی نیز درون حفره دایره‌ای شکل روی نمایشگر قرار دارد.

طراحی میکس فلیپ

شرکت شیائومی همیشه یک قدم از رقبای خود عقب‌تر است. این اتفاق همیشه هم بد نیست و می‌تواند گوشی‌های خود را با توجه به نقاط ضعفی که در محصولات رقبا وجود دارد، طراحی و اقدام به ساخت کند. با توجه به اینکه مدت زیادی از عرضه زد فلیپ ۵ گذشته و شیائومی می‌خواهد محصولی را برای رقابت با این گوشی عرضه کند، باید میکس فلیپ در همه بخش‌ها از زد فلیپ ۵ بالاتر باشد.

گوشی‌های تاشونده نسل قبلی شیائومی وارد بازار جهانی نشدند و فقط در بازار چین عرضه شدند. با توجه به اینکه این گوشی برای رقابت با گوشی‌های تاشونده سامسونگ وارد میدان می‌شود، انتظار می‌رود که از قیمت‌گذاری بسیار خوبی بهرمند شود تا طرفداران گوشی‌های تاشونده را به سمت خود جلب کند. گوشی زد فلیپ سامسونگ با قیمت پایه ۱۰۰۰ دلار معرفی شد. به نظر شما گوشی‌های جدید شیائومی با چه قیمتی عرضه می‌شوند؟

جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید