استوار مثل کوهجاری مثل رود

ردمی نوت ۱۳R پرو شیائومی با تراشه دایمنسیتی ۶۰۸۰ معرفی شد

گوشی تازه نفس شرکت شیائومی معرفی شد. ردمی نوت ۱۳R پرو شیائومی از کانفیگ بالایی برخوردار است و برای مشاهده جزئیات این گوشی، با ما همراه باشید.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۰۹-۰۱
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
ردمی نوت ۱۳R پرو شیائومی با تراشه دایمنسیتی ۶۰۸۰ معرفی شد

مدتی قبل بود که کمپانی شیائومی از جدیدترین محصول خود رونمایی کرد. ردمی نوت ۱۳R پرو شیائومی جدید‌ترین عضو خانواده ردمی نوت ۱۳ است. این گوشی فقط در نسخه رم ۱۲ گیگابایت و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی عرضه می‌شود. با توجه به مشخصات این گوشی، شیائومی باز هم در بخش قیمت‌گذاری همه را شگفت‌زده کرده است.

ردمی نوت ۱۳R پرو شیائومی

سخت‌افزار؛ بهرمندی از تراشه دایمنسیتی ۶۰۸۰

ردمی نوت ۱۳R پرو شیائومی از پردازنده شرکت مدیاتک استفاده می‌کند. تراشه میان رده دایمنسیتی ۶۰۸۰ طی فرآیندی ۶ نامتری ساخته شده است. این تراشه از ۸ هسته بهرمند است که که با ترکیب ۲ هسته ۲.۴ گیگاهرتز Cortex-A۷۶ و ۶ هسته ۲.۰ گیگاهرتز Cortex-A۵۵ پا به میدان می‌گذارد. پردازنده گرافیکی این گوشی نیز Mali-G۵۷ MP۲ است. این گوشی فقط با رم ۱۲ گیگابایت و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی عرضه می‌شود. قدرت این گوشی نیز از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی که از توان شارژ شدن ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند، بهرمند شده است.

طراحی متفاوت در بخش دوربین با حذف لنز اضافه

در قاب پشتی، شرکت شیائومی لنز اولتراواید و ماکرو را حذف کرده و به جای آن لنز عمق میدان را اضافه کرده. این لنز در کنار لنز اصلی و یک فلش در قابی مستطیل شکل روی پنل پشتی واقع شده‌اند. حسگر اثر انگشت نیز با دکمه پاور ادغام شده است. دوربین سلفی نیز درون حفره دایره‌ای کوچکی روی صفحه نمایشگر قرار داد. این گوشی از جک ۳.۵ میلی‌متری هندزفری نیز برخوردار است.

ردمی نوت ۱۳R پرو شیائومی

نمایشگر؛ پشتیبانی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز

گوشی ردمی نوت ۱۳R پرو شیائومی از یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی اولد با حداکثر نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهرمند است. این گوشی از حاشیه‌های کمی برخوردار است و نسبت صفحه نمایش به بدنه حدود ۸۹ درصد است. همچنین این گوشی از روشنایی ۱۰۰۰ نیت نیز پشتیبانی می‌کند که زیر نور مستقیم آفتاب نیست به خوبی می‌توانید از گوشی استفاده کنید.

دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی دوگانه

همانطور که اشاره کردیم، در این گوشی لنز ماکرو و لنز اولتراواید حذف شده‌اند و یک لنز ۲ مگاپیکسلی عمق میدان جایگزین آن شده است که بودن این لنز تفاوت آنچنانی با بودنش نمی‌کند. این گوشی از لنز اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی بهرمند است که عکس‌های قابل قبولی را به ثبت می‌رساند. این دوربین از فیلمبرداری با کیفیت ۱۰۸۰ و نرخ فریم ۳۰ و ۶۰ پشتیبانی می‌کند. دوربین سلفی نیز ۱۶ مگاپیکسلی است.

ردمی نوت ۱۳R پرو شیائومی

گوشی ردمی نوت ۱۳R پرو شیائومی یکی از گوشی‌های میان رده بازار است که با قیمت حدود ۲۶۰ دلار وارد بازار خواهد شد. این گوشی از کیفیت بالایی برخوردار است و قطعاً یکی از گوش‌های پرفروش بازار خواهد شد. نظر شما درباره این گوشی چیست؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید