استوار مثل کوهجاری مثل رود

گلکسی S24 با قابلیت ترجمه‌ همزمان تماس‌ توسط AI روانه‌ بازار می‌شود

هوش مصنوعی گلکسی (Galaxy Ai) از محصولات جدید شرکت سامسونگ در حوزه‌ی فناوری است. s24 خود قابلیت‌های زیادی دارد و استفاده از هوش مصنوعی اختصاصی سامسونگ حداکثر قابلیت‌ها و عملکردهای خود را در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۰۸-۲۰
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
گلکسی S24 با قابلیت ترجمه‌ همزمان تماس‌ توسط AI روانه‌ بازار می‌شود

 هوش مصنوعی گلکسی از محصولات جدید شرکت سامسونگ در حوزه‌ی فناوری است که به تازگی از آن رونمایی شده است و سامسونگ وعده‌ی عرضه‌ این محصول را در سال جاری میلادی داده‌ است.

از طرف دیگر هم آخرین گوشی سامسونگ، Galaxy S24، در اوایل سال آینده به بازار عرضه می‌شود و گمان می‌رود که هوش مصنوعی گلکسی یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این محصول جدید سامسونگ باشد.

سامسونگ در اخباری که در ارتباط با این هوش مصنوعی منتشر کرده است؛ ترجمه‌ همزمان تماس‌های صوتی و متنی را به عنوان یکی از قابلیت‌های اصلی آن معرفی کرده است اما همچنین گفته است که ورود این هوش مصنوعی به دنیای دیجیتال می‌تواند یک تجربه‌ی جدید از تلفن همراه را برای کاربران فراهم کند.

همچنین مطابق با اخبار منتشر شده به نظر می‌رسد که سامسونگ استفاده از این هوش مصنوعی مولد را به عنوان یک بخش مهم در Galaxy S24 در نظر گرفته است و قابلیت‌های بیشتر گوشی را بر این اساس پیش برده است.

سامسونگ با استفاده از این قابلیت‌های منحصر به فرد دنیای دیجیتال در محصولات جدید خود مسیر رقابت و تولید را برای شرکت اپل سخت‌تر می‌کند. اما با توجه به اخباری که به گوش می‌رسد اپل هم به دنبال استفاده‌ی بهینه از هوش مصنوعی در محصولات آینده‌ی خود است. در یک نوشته‌ی دیگر در ارتباط با استفاده اپل از هوش مصنوعی صحبت خواهیم کرد.


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید