استوار مثل کوهجاری مثل رود

پوستر تبلیغاتی گوشی گلکسی S24 اولترا سامسونگ لو رفت!

اخیراً تصویری در صفحات مجازی در حال منتشر شدن است که منصوب به گوشی گلکسی S۲۴ Ultra است. در این مقاله به بررسی نکات این پوستر می‌پردازیم.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۰-۱۲
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
پوستر تبلیغاتی گوشی گلکسی S24 اولترا سامسونگ لو رفت!

هر چه به زمان رونمایی از گوشی‌های سری گلکسی S۲۴ سامسونگ نزدیک‌تر می‌شویم، شایعات بیشتری به گوش می‌رسد. این پوستر در خرده فروشی‌های برزیل دیده شده است که به نظر می‌رسد توسط کمپانی سامسونگ طراحی شده است.

پوستر گلکسی S24 اولترا در برزیل

پوستر گلکسی S24 اولترا طراحی و فریم تیتانیومی استفاده شده در این گوشی را تأیید می‌کند

یکی از کاربران در فضای مجازی، تصویری این پوستر را به اشتراک گذاشته است. این تصویر متعلق به یکی از فروشگاه‌های حقیقی سامسونگ در کشور برزیل است. در این پوستر به خوبی نشان داده شده است که عکس‌هایی که از گوشی گلکسی S۲۴ اولترا لو رفته بودند، تصاویری واقعی بودند. همچنین در تصاویر به خوبی مشخص است که سامسونگ در این گوشی از فریم تیتانیومی استفاده می‌کند.

در قسمتی از این پوستر نوشته‌ای به چشم می‌خورد که در آن عنوان شده است که برای دسترسی به برخی از ویژگی‌های هوش مصنوعی باید حساب کاربری سامسونگ داشته باشید. با توجه به این موضوع احتمالاً برای استفاده از این هوش مصنوعی باید هزینه پرداخت کنید. همچنین گفته شده است که قلم S Pen فقط برای گلکسی S۲۴ اولترا کاربرد دارد.

پوستر گلکسی S24 اولترا

قبل‌تر، افشاگران تیزری را منتشر کرده بودند که گفته می‌شد این تیزر نیز توسط کمپانی سامسونگ طراحی شده است. همانطور که در پوستر بالا مشاهده می‌کنید، سامسونگ برای این گوشی از عبارت Galaxy AI استفاده می‌کند که به معنای بهرمندی از هوش مصنوعی است. این عبارت برای اولین بار در آن تیزر رونمایی شد. طبق شایعات، گوشی‌های سری گلکسی S۲۴ سامسونگ قرار است در تاریخ ۱۷ ژانویه ۲۰۲۴(۲۷ دی ۱۴۰۲) به طور رسمی رونمایی شوند.

تمامی گوشی‌های سری گلکسی S۲۴ سامسونگ با رابط کاربری One UI ۶.۱ و اندروید پایه ۱۴ وارد بازار خواهند شد. به نظر شما گوشی گلکسی S۲۴ اولترا هم می‌تواند مثل پرچمدار نسل قبلی، یعنی گلکسی S۲۳ اولترا فروش خوبی را تجربه کند یا خیر؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید