استوار مثل کوهجاری مثل رود

حقیقت تلخ؛ فقط لایه‌ای از بدنه گلکسی S24 اولترا از تیتانیوم است!

سامسونگ اعلام کرده بود که گوشی گلکسی S24 اولترا از بدنه تیتانیومی بهره‌مند است. اما حالا مشخص شده که این گوشی فقط از لایه‌ای نازک از تیتانیوم استفاده می‌کند.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۱-۱۹
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
حقیقت تلخ؛ فقط لایه‌ای از بدنه گلکسی S24 اولترا از تیتانیوم است!

مدتی پبش بود که سامسونگ به طور رسمی از گوشی‌های سری گلکسی S۲۴ در مراسم آنپکد رونمایی به عمل آورد.

قبل از رونمایی رسمی از این گوشی‌ سامسونگ، شایعه شده بود که سامسونگ به تقلید از اپل (بدنه گوشی‌های آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرومکس از تیتانیوم است)، گلکسی S۲۴ اولترا را با بدنه تیتانیومی وارد بازار می‌کند.

حالا که این گوشی‌ها به دست مردم رسیده است، مشحص شده است که فقط لایه‌ای نازک از تیتانیوم روی بدنه استفاده شده است.

بدنه تیتانیومی گوشی گلکسی S۲۴ اولترا فقط جنبه تبلیغاتی داشت!

سامسونگ در مراسم رونمایی از گوشی‌های سری گلکسی S۲۴ اعلام کرد که گوشی گلکسی S۲۴ اولترا به بدنه تیتانیومی مجهز خواهد بود.

دوست‌داران سامسونگ خیلی از بابت این قضیه خوشحال بودند؛ زیرا بدنه تیتانیومی باعث افزایش استحکام بدنه گوشی می‌گردد. حالا که گوشی به دست کاربران رسیده است، آن‌ها متوجه شدند که این گوشی فقط از لایه‌ای نازک از تیتانیوم استفاده کرده است.

لایه تیتانیومی روی فریم گلکسی S24 اولترا

سامسونگ بدنه این گوشی را از آلومینیوم ساخته و فقط لایه‌ای نازک از تیتانیوم را روی آن قرار داده است. البته سامسونگ در این گوشی تیتانیوم درجه ۲ استفاده کرده است؛ این در صورتی است که اپل از تیتانیوم درجه ۵ بر روی محصولاتش استفاده کرده است. تیتانیوم درجه ۵ استحکام بیشتری نسبت به تیتانیوم درجه ۲ دارد.

اپل در محصولات خود از فناوری Solid-State Diffusion برای پیوند تیتانیوم و آلومینیوم استفاده کرده است. این در صورتی است که سامسونگ برای  پیوند تیتانیوم با آلومینیوم، از لایه نازکی از پلاستیک استفاده کرده است. بدنه تیتانیومی یکی از تفاوت‌های گوشی گلکسی S۲۴ اولترا با گوشی گلکسی S۲۳ اولترا است.

پیوند آلومینیوم و تیتانیوم

گوشی گلکسی S۲۴ اولترا با قیمت پایه ۱۲۹۹ دلار وارد بازار جهانی شده‌اند. گوشی گلکسی S۲۳ اولترا در زمان معرفی قیمتی به مراتب کمتر از گوشی گلکسی S۲۴ اولترا داشت و با قیمت پایه ۱۱۹۹ پا به بازار گذاشت. با توجه به اینکه قرار است پای هوش مصنوعی با گوشی‌های سری گلکسی S۲۳ باز شود، به نظر شما این اختلاف قیمتی معقولانه است یا خیر؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید