استوار مثل کوهجاری مثل رود
جستجوهای محبوب
  • A55
  • Redmi 13
  • POCO
  • آمایا
  • 13T
  • A15
  • A35
  • پوکو F5

اپل آپدیت iOS ۱۷.۱.۱ را منتشر کرد

شرکت اپل اخیرا آپدیت iOS ۱۷.۱.۱ را منتشر کرده تا باگ‌های باقی مانده را برطرف کند. این بار به منظور رفع باگ شارژ بی‌سیم آیفون ۱۵ این بروزرسانی را انجام می‌دهد.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۰۸-۲۲
پیشنهادهایی برای شما

سامسونگ گلکسی A35 رم 8 گیگابایت و ظرفیت 256 گیگابایت (پک ویتنام)

16,412,500

سامسونگ گلکسی A05 با رم 4 حافظه داخلی 128 گیگابایت

5,353,000

سامسونگ گلکسی A15 با رم 8 و حافظه داخلی 256 گیگابایت A155F/DS

10,807,000

سامسونگ گلکسی A15 با رم 6 و حافظه داخلی 128 گیگابایت A155F/DS

8,968,800
اپل آپدیت iOS ۱۷.۱.۱ را منتشر کرد

کمپانی اپل گوشی‌های خود را به iOS ۱۷.۱.۱ بروزرسانی کرد تا بخشی از باگ‌های تمام نشدنی این گوشی‌ها را اصلاح کند. زمان زیادی از انتشار نسخه iOS ۱۷.۱ نگذشته است که دوباره گوشی‌های اپل دچار مشکلات متعددی شده‌اند.

آپدیت‌های زیاد شرکت اپل؛ این بار iOS ۱۷.۱.۱

گوشی‌های اپل معمولا به کیفیت بالای سخت‌افزار و نرم‌افزار شناخته می‌شوند. با این حال در همین چند وقت اخیر گره بزرگی در بخش نرم‌افزار این گوشی‌ها افتاده است. به طوری که هر آپدیتی ارائه می‌شود، بخشی از باگ‌ها را رفع می‌کند اما بخشی دیگر از باگ‌ها نمایان می‌شوند. این آپدیت مشکل مربوط به NFC هنگام شارژ را رفع می‌کند و تغییراتی را در ویجت‌های آب و هوا در صفحه قفل اعمال کرده است.

در برخی از خودرو‌ها از جمله BMW و تویوتا سوپرا که از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند، وقتی گوشی‌ها در حال شارژ بودند، NFC گوشی آیفون ۱۵ غیرفعال می‌شد. در آپدیت iOS ۱۷.۱.۱ این باگ برطرف شده است. همچنین در ویجت‌های مربوط به آب و هوا، آیکون برف نشان داده نمی‌شد و هوای برفی در این گوشی‌ها قابل تشخیص نبود که این مشکل نیز حل شده است.

آپدیت iOS 17.1.1

کمپانی اپل برطرف شدن این دو باگ را به صورت رسمی تأیید کرده است ولی اطلاعات دیگری از جزئیات این آپدیت را عنوان نکرده. مهندسان این شرکت درحال بررسی و توسعه iOS ۱۸ بودند که باتوجه به افزایش باگ‌های نرم‌افزاری، فعلا این پروژه را نیمه تمام ر‌ها کرده‌اند. از این کمپانی انتظار می‌رود که با یک آپدیت کامل و جامع بتواند تمامی این مشکلات را برطرف کند. برای دانلود نسخه جدید iOS، در گوشی خود وارد مسیر Settings > General > Software Update شوید و مراحل را به‌ترتیب دنبال کنید تا iOS ۱۷.۱.۱ نصب شود.

نظرات

جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید