استوار مثل کوهجاری مثل رود

آپدیت iOS 17.1.2 برای گوشی‌های اپل منتشر شد

کمپانی اپل تصمیم گرفته که پای باگ‌های موجود را دیگر به نسخه iOS ۱۷.۲ باز نکند و همه باگ‌ها را قبل از منتشر شدن این آپدیت رفع کند. به همین منظور آپدیت iOS ۱۷.۱.۲ را منتشر کرد.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۰۹-۱۲
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
آپدیت iOS 17.1.2 برای گوشی‌های اپل منتشر شد

کمپانی اپل تصمیم گرفت قبل از اینکه آپدیت iOS ۱۷.۲ را منتشر کند، سعی کند تا تمامی باگ‌های موجود را برطرف سازد. به این منظور تصمیم گرفت تا گوشی‌های خود را با آپدیت iOS ۱۷.۱.۲ از هرگونه باگ و مشکلی پاکسازی کند. این آپدیت به منظور رفع مشکلات مربوط به وصل نشدن برخی گوشی‌ها به وایفای منتشر شده است.

اپل احتمالا با آپدیت iOS 17.1.2 تمامی باگ‌های موجود را برطرف می‌کند

آپدیت iOS ۱۷.۱.۲ یکی از آپدیت‌های کوچک شرکت اپل است که برای رفع برخی از باگ‌های جزئی منتشر شده است. برخی کاربران پس از اینکه گوشی‌های خود را به آپدیت iOS ۱۷.۱.۱ بروزرسانی کردند، با مشکل عدم اتصال به شبکه وایفای مواجه شدند. کاربران با استفاده از این آپدیت می‌توانند این باگ را نیز برطرف سازند. همچنین برخی از مشکلات جزئی در بخش اعلان و سایر بخش‌ها نیز با این آپدیت برطرف می‌شود.

آپدیت iOS ۱۷. ۱. ۱ به منظور رفع مشکل شارژ نشدن وایرلس گوشی در برخی خودرو‌ها و همچنین نشان ندادن ویجت برفی در برنامه آب و هوا بود که این باگ رفع شد. حالا با این آپدیت جدیدی که کمپانی اپل منتشر کرده است، به نظر می‌رسد که تمامی باگ‌های موجود در گوشی‌های اپل در حال حاضر از بین رفته است.


آپدیت iOS ۱۷.۱.۲
احتمالاً این‌ها آخرین باگ‌های موجود در گوشی‌های اپل باشند که این کمپانی آمریکایی برای رفع آن‌ها اقدام کرده است و دیگر خبری از باگ‌های این چنینی تا نسخه بعدی iOS نخواهد بود. همانطور که قبلاً نیز اعلام کرده بودیم، شرکت اپل قصد دارد با آپدیت iOS ۱۷.۲ انقلابی عظیم در سیستم عاملش ایجاد کند. شرکت اپل قصد دارد امکانات عجیبی را با این آپدیت به گوشی‌ها اضافه کند.

آپدیت iOS ۱۷.۲ از یک ماه پیش تا کنون وارد فاز نسخه بتا شده است و پس از اینکه تمامی باگ‌ها و مشکلاتش رفع شد، به طور عمومی منتشر می‌شود. به نظر شما شرکت اپل تا چه حدی در مهار باگ‌ها موفق بوده است؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید