استوار مثل کوهجاری مثل رود

آپدیت iOS 17.3 برای گوشی‌های اپل منتشر شد!

کمپانی اپل برای محصولات خود آپدیت جدیدی ارائه کرد. در این آپدیت، تمرکز اپل بیشتر بر روی ارتقا امنیت گوشی‌های خود است. همچنین در این آپدیت قابلیت پلی موزیک تعاملی اضافه شده است.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۱-۰۳
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
آپدیت iOS 17.3 برای گوشی‌های اپل منتشر شد!

کمپانی اپل پس از گذشت حدوداً ۲ ماه از انتشار آپدیت iOS 17. 2، آپدیت iOS ۱۷. ۳ را برای رفع برخی از باگ‌های موجود و همچنین رفع مشکلات امنیتی منتشر کرده است. همچنین در این آپدیت شما این امکان را دارید که پلی موزیک تعاملی بسازید.

آپدیت iOS 17.3 با دریافت 15 بسته امنیتی منتشر شد

اخیراً آپدیت iOS ۱۷.۳ و iPadOS ۱۷.۳ و همچنین macOS Sonoma ۱۴.۳ برای محصولات اپل منتشر شده است. اپل اعلام کرده است که برای آپدیت‌های iOS ۱۷. ۳ و iPadOS ۱۷.۳ با ۱۵ بسته امنیتی و برای آپدیت macOS Sonoma ۱۴.۳ با ۱۶ بسته امنیتی منتشر شده است. این آپدیت برای مقابله با عملیات هکر‌ها در دسترس قرار گرفته است.

تا پیش از این سارقان از بخش جستجو‌ایمیل‌ها و همچنین مشکل امنیتی منطقه زمانی می‌توانستند اطلاعات شخصی شما و همچنین مخاطبینتان را به سرقت ببرند. حالا اپل راه نفوذ هکر‌ها از این طریق را بسته است.

همچنین در آپدیت iOS ۱۷. ۲. ۱ مشکلاتی مربوط به عدم اتصال به شبکه‌های ارتباطی در برخی از گوشی‌ها گزارش شده بود که کمپانی اپل با ارائه آپدیت iOS ۱۷. ۳ توانسته این مشکل را نیز رفع کند.

قابلیت Stolen Device Detection

در این آپدیت، اپل قابلیتی به نام Stolen Device Detection را به گوشی‌های خود اضافه کرده است. این برنامه امنیت گوشی شما را در برابر سارقان بسیار ارتقا می‌دهد. شما با فعال کردن این قابلیت می‌توانید از خاموش کردن قابلیت‌های فیس آیدی (Face ID)، تاچ آیدی (Touch ID)، رمز عبور گوشی و سرویس Find My توسط سارقان جلوگیری کنید.

در آپدیت iOS ۱۷. ۳ قابلیت با نام پلی لیست Collaborative اضافه شده است. شما در این قسمت می‌توانید که آهنگ‌های مورد علاقه خود را در یک پلی لیست قرار دهید و آن را با سایر دوستانتان به اشتراک بگذارید.

پلی لیست Collaborative

اپل سعی کرده است که در این آپدیت تمرکز خود را بر روی امنیت گوشی‌های خود قرار دهد. در آپدیت iOS ۱۷. ۳ گوشی شما در برابر هجوم سارقان و هکر‌ها، در‌امان نگه داشت.


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید