استوار مثل کوهجاری مثل رود

کدام یک از گوشی‌های سامسونگ به رابط کاربری One UI 6.1 مجهز می‌شوند؟

سامسونگ لیست جدید گوشی‌هایی که به رابط کاربری One UI 6.1 مبتنی بر هوش مصنوعی مجهز می‌شوند را اعلام کرد. در این لیست خبری از گوشی‌های میان رده نیست و فقط گوشی‌های پرچمدار نسل قبلی به چشم می‌خورند.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۰-۲۸
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
کدام یک از گوشی‌های سامسونگ به رابط کاربری One UI 6.1 مجهز می‌شوند؟

سامسونگ بالاخره از گوشی‌های سری گلکسی S۲۴ رونمایی کرد. رونمایی از این گوشی‌های موبایل، جذابیت خاصی برای مردم نداشت. زیرا تمام مشخصات فنی و سخت‌افزاری و نرم‌افزاری گوشی از قبل لو رفته بود. تنها نکته جذاب مراسم آنپکد، خبر اضافه شدن هوش مصنوعی به گوشی‌های پرچمدار نسل قبلی بود.

پرچمدارن نسل قبلی به One UI 6.1 مبتنی بر هوش مصنوعی، مجهز خواهند شد!

تا پیش از این، مشخصات Galaxy S24 و کاربرد‌های هوش مصنوعی در گوشی‌های سری گلکسی S۲۴ افشا شده بود. این هوش مصنوعی در زمینه ویرایش عکس، ترجمه مکالمه، خلاصه کردن مقالات و... به کاربر کمک شایانی می‌کند. اما تا قبل از این مراسم، مشخص نبود که هوش مصنوعی سامسونگ فقط مختص گوشی‌های سری گلکسی S۲۴ است یا شامل حال مدل‌های قبلی نیز می‌گردد؟

حالا کمپانی سامسونگ در مراسم آنپکد و پس از رونمایی کامل از این هوش مصنوعی، اعلام کرد که تمامی گوشی‌های پرچمدار نسل قبلی به خوش مصنوعی مجهز خواهند شد. این هوش مصنوعی با آپدیت رابط کاربری One UI ۶.۱ وارد گوشی‌ها خواهد شد. سامسونگ لیست این گوشی‌ها را به شرح زیر اعلام نمود:

 

رابط کاربری One UI 6.1

همچنین لازم به ذکر است که گوشی‌های گلکسی S۲۴، گلکسی S۲۴ پلاس و گلکسی S۲۴ اولترا نیز با رابط کاربری One UI ۶.۱ و اندروید ۱۴ پا به بازار خواهند گذاشت. این گوشی‌های نامبرده شده در نیمه اول سال ۲۰۲۴ به این هوش مصنوعی مجهز خواهند شد.

البته هنوز مشخص نیست که هوش مصنوعی به کار گرفته شده در گوشی‌های سری گلکسی S۲۴ به طور کمال و تمام وارد گوشی‌های پرچمدار نسل قبلی خواهند شد یا خیر. به نظر شما، در آینده هوش مصنوعی سامسونگ به گوشی‌های میان رده هم راه می‌یابد یا خیر؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید