استوار مثل کوهجاری مثل رود
جستجوهای محبوب
  • A55
  • Redmi 13
  • POCO
  • آمایا
  • 13T
  • A15
  • A35
  • پوکو F5

شیائومی سری ۱۴؛ پر فروش‌ترین گوشی بازار چین

گوشی‌های سری ۱۴ شیائومی توانستند بعد از گذشت فقط یک هفته از زمان عرضه در بازار چین، آمار فروش یک میلیون دستگاه را از خود به جای بگذارند و این کمپانی را دچار چالش کند.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۰۸-۲۱
پیشنهادهایی برای شما

سامسونگ گلکسی S23 FE با رم 8 و حافظه داخلی 256 گیگابایت (پک ویتنام)

28,280,000

سامسونگ گلکسی A25 با رم 8 و حافظه داخلی 256 گیگابایت ویتنام A256E/DS

12,970,000

کابل تایپ-C آمایا (Amaya) مدل AM-C6A

100,000

سامسونگ گلکسی A25 با رم 6 و حافظه داخلی 128 گیگابایت ویتنام A256E/DS

10,990,000
شیائومی سری ۱۴؛ پر فروش‌ترین گوشی بازار چین

گوشی‌های شیائومی ۱۴ و ۱۴ پرو، پرچمداران جدید شیائومی هستند که در تاریخ ۵ آبان ۱۴۰۲ معرفی و در تاریخ ۹ آبان ۱۴۰۲ در بازار چین عرضه شدند. این گوشی‌ها باتوجه به کانفیگ بالایی که دارند از قیمت‌گذاری خوبی هم بهرمند هستند. با توجه به این موضوع، مشتریان زیادی را به خود جذب کرده‌اند.

رکورد شکنی شیائومی سری ۱۴ فقط در ۴ ساعت!

این گوشی‌های پرچمدار توانستند در همان ساعت‌های اولیه شروع فروش، رکورد نسل قبلی پرچمدار این شرکت یعنی شیائومی سری ۱۳ را بزنند و آمار فوق‌العاده‌ای را به ثبت برسانند. اکثر فروشگاه‌های آنلاین این کشور با مشکل اختلالات فنی ناشی از هجوم زیاد مشتریان رو به رو شدند. شرکت شیائومی که انتظار چنین استقبال گرمی از این خانواده را نمی‌کشید، با مشکل کمبود دستگاه مواجه شد.

خرید گوشی‌های سری14

نبض بازار موبایل چین در دستان شیائومی سری ۱۴

طبق آماری که کمپانی شیائومی منتشر کرده بود، این گوشی‌ها در همان ۵ دقیقه اول شروع فروش، توانستند ۶ برابر فروش بیشتری نسبت به نسل قبلی خود در همین بازه زمانی داشته باشند. گوشی‌های سری۱۴ شیائومی توانستند تنها پس از چهار روز عرضه در بازار چین، ۸۷.۵ میلیون دلار فروش داشته باشند و بخش عمده بازار را از آن خود کنند. شرکت شیائومی توانست طی ۱۰ روز، ۱ میلیون موبایل (به طور میانگین روزانه ۱۰۰ هزار دستگاه) را به فروش برساند که این آمار برای این کمپانی چینی چیزی شبیه به یک خواب رویایی است.

خرید گوشی‌های سری14

طبق نتایج بنچمارک آنتوتو تا اکتبر 2023(آبان 1402)، گوشی‌های شیائومی 14 و 14 پرو به ترتیب با امتیاز 1,997,427 و 1,985,014 اولین و دومین گوشی‌های برتر جهان هستند. در این لیست منتشر شده هیچکدام از گوشی‌های برند سامسونگ و اپل را تا رده پنجم مشاهده نمی‌کنیم. با توجه به این آمار و قیمت مناسب این گوشی‌های پرچمدار، رقیب سرسختی برای شرکت‌های رقیب به حساب می‌آیند.

نظرات

جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید