استوار مثل کوهجاری مثل رود

اصلاح و افزایش امتیاز تراشه گوشی A35 سامسونگ در جدیدترین بنچمارک

قبلاً نیز نتایج عملکرد تراشه به کار رفته در گوشی گلکسی A35 در بنچمارک گیک‌بنچ مشخص شده بود که حالا این نتایج اصلاح گردید و این گوشی توانست عملکرد مثبتی را از خود به ثبت برساند. با مشخص شدن این نتایج، متوجه می‌شویم که به رونمایی از این گوشی نزدیک‌تر شده‌ایم.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۱-۲۵
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
اصلاح و افزایش امتیاز تراشه گوشی A35 سامسونگ در جدیدترین بنچمارک

گوشی گلکسی A۳۵ سامسونگ با تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ به بازار عرضه خواهد شد. حالا چند هفته قبل از رونمایی رسمی از این گوشی توسط شرکت سامسونگ، نتایج بنچمارک تراشه این گوشی در بنچمارک گیک‌بنچ اصلاح شد. این تراشه در عملکرد تک هسته‌ای و چند هسته‌ای توانسته امتیازات ۱۰۲۰ و ۲۹۷۳ را به دست آورد. گوشی گلکسی A۳۵ بهبود نسبتاً خوبی نسبت به نسل قبل پیدا کرده است.

گلکسی A۳۵ سامسونگ در بخش پردازشی عملکرد بهتری نسبت به نسل قبلی دارد

نتایج عملکرد تراشه گلکسی A۳۵ در پایگاه داده بنچمارک گیک‌بنچ در دسترس قرار گرفت. تراشه به کار گرفته شده در این گوشی با ۸ هسته عملیات پردازشی را انجام می‌دهد که پیکربندی آن‌ها به صورت ۴ هسته ۲.۴ گیگاهرتز Cortex-A۷۸ و ۴ هسته ۲.۰ گیگاهرتز Cortex-A۵۵ است. همچنین این تراشه طی فرآیندی ۵ نانومتری ساخته شده است. پی از این نیز بار دیگر پایگاه اطلاعاتی گیک‌بنچ نتایج عملکرد تراشه گوشی گلکسی A۳۵ را مشخص کرده بود که نگرانی‌های زیادی را به همراه داشت.

حالا بنچمارک گیک‌بنچ تصمیم به اصلاح این امتیازات گرفته است و ب نظر می‌رسد که سامسونگ این تراشه را برای استفاده روی گوشی گلکسی A۳۵ بهینه کرده است. امتیازاتی که قبلاً در بخش تک هسته‌ای به دست آمده بود، بسیار شوک‌کننده و غیر قابل باور به نظر می‌رسید. بنچمارک گیک‌بنچ تا پیش از این اعلام کرده بود که گوشی گلکسی A۳۵ در بخش تک هسته‌ای امتیاز ۶۹۷ و در بخش چند هسته‌ای امتیاز ۲۳۳۲ را به دست آورده است.

بیشتر بخوانید: گلکسی A35 سامسونگ در بنچمارک رؤیت شد!

اما اکنون بنچمارک گیک‌بنچ این امتیازات را اصلاح کرده و نشان می‌دهد که گلکسی A۳۵ سامسونگ یکی از قدرتمندترین میان رده‌های بازار خواهد بود. نتایجی که جدیدا از عملکرد تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ روی گوشی گلکسی A۳۵ در بنچمارک گیک‌بنچ منتشر شده است، به عملکرد این تراشه در بخش تک هسته‌ای و در بخش چند هسته‌ای، به ترتیب امتیازات ۱۰۲۰ و ۲۹۷۳ را داده‌اند.

نتایج عملکرد تراشه گلکسی A35 در بنچمارک گیک‌بنچ

این تراشه در گوشی محبوب گلکسی A۵۴ نیز دیده می‌شود. جایی که این تراشه در این گوشی توانست در بخش تک هسته‌ای امتیاز ۷۷۶ و در بخش چند هسته ای  ۲۵۹۹ را به دست آورد. حالا مشخص است که گوشی گلکسی A۳۵ در بخش پردازشی عملکردی به مراتب بهتر از گلکسی A۵۴ دارد. حالا به نظر شما گوشی گلکسی A۳۵ هم می‌تواند مثل گوشی گلکسی A۵۴ با استقبال خوبی رو به رو شود یا نه؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید