استوار مثل کوهجاری مثل رود

قیمت گوشی‌های سری گلکسی سری S24 سامسونگ لو رفت!

شایعاتی اخیراً پیرامون قیمت گوشی‌های سری گلکسی S۲۴ سامسونگ به گوش می‌رسد. طبق این شایعات، گوشی‌های گلکسی S۲۴ و گلکسی S۲۴ Plus قیمتی کمتر از نسل قبلی دارند.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۰-۰۸
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
قیمت گوشی‌های سری گلکسی سری S24 سامسونگ لو رفت!

هرچه به مراسم رونمایی از گوشی‌های سری گلکسی S۲۴ سامسونگ نزدیک‌تر می‌شویم، اطلاعات بیشتری نیز از این کمپانی به بیرون درز می‌کند. شایعات جدید که پیرامون این گوشی‌ها منتشر شده‌اند، حاکی از قیمت تمامی مدل‌های سری گلکسی S۲۴ است. گوشی‌های گلکسی S۲۴ و گلکسی S۲۴ پلاس، به نسبت نسل قبلی کاهش قییمت داشته‌اند.

قیمت‌های عجیب و غریب خانواده گلکسی S۲۴ سامسونگ؛ کاهش قیمت نسبل به نسل قبل

طی اخبار و شایعاتی که رسانه‌های معتبر و نزدیک به کمپانی سامسونگ منتشر کرده‌اند، قرار است گوشی‌های گلکسی S۲۴ و گلکسی S۲۴ پلاس در کمال ناباوری قیمتی کمتر از گوشی‌های نسل قبلی، یعنی گلکسی S۲۳ و گلکسی S۲۳ پلاس داشته باشند. اما این قضیه درباره گلکسی S۲۴ اولترا صدق نمی‌کند و این گوشی قیمت بیشتری نسبت به نسل قبلی (گلکسی S۲۳ اولترا) خواهد داشت.

قیمت پایه گوشی‌های نسل قبلی، یعنی گلکسی S۲۳، گلکسی S۲۳ پلاس و گلکسی S۲۳ اولترا به ترتیب ۱۰۵۵، ۱۳۳۴ و ۱۵۵۶ دلار بود. حالا قیمت تمامی مدل‌های سری گلکسی S۲۴ سامسونگ با نسخه‌های متفاوت، به شرح زیر است؛ البته هنوز خبر دقیقی از قیمت گوشی گلکسی S۲۴ اولترا نسخه ۱ ترابایتی در دسترس نیست:

  • گلکسی S24 با 128 گیگابایت حافظه داخلی: 1000 دلار
  • گلکسی S24 با 256 گیگابایت حافظه داخلی: 1067 دلار
  • گلکسی S24 پلاس با 256 گیگابایت حافظه داخلی: 1278 دلار
  • گلکسی S24 پلاس با 512 گیگابایت حافظه داخلی: 1412 دلار
  • گلکسی S24 اولترا با 256 گیگابایت حافظه داخلی: 1612 دلار
  • گلکسی S24 اولترا با 512 گیگابایت حافظه داخلی: 1745 دلار

گوشی‌هاس سری گلکسی S24

گوشی‌های سری گلکسی S۲۴ سامسونگ قرار است که در اواخر دی ماه ۱۴۰۲ به طور رسمی رونمایی شوند. تا کنون شایعات زیادی از گوشه و کنار درباره گوشی‌های جدید پرچمدار سامسونگ به گوش رسیده است. باید تا زمان رونمایی رسمی از این گوشی‌ها منتظر بمانیم و ببینیم که چندتا از این شایعات به وقوع می‌پیوندند. به نظر شما گوشی‌های سری گلکسی S۲۴ با توجه به قیمتی که دارند می‌توانند فروش خوبی را تجربه کنند یا خیر؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید