استوار مثل کوهجاری مثل رود

تنها باگ ویژن پرو در حال رفع شدن است!

تنها باگی که می‌توان به ویژن پرو وصل کرد تعداد اپلیکیشن‌های آن بوده که اپل برای رفع آن طی دو هفته هزار اپ مختلف را برای آن آماده سازی کرده است.

آموزشی تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۱-۲۵
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
تنها باگ ویژن پرو در حال رفع شدن است!

از وقتی که ویژن پرو وارد بازار برای استفاده عموم شده، ویژگی‌های متنوع آن همه را شگفت زده کرده است اما در روزهای ابتدایی ارائه آن یک باگ وجود داشت. در این روزها که اولین روزهای ارائه ویژن پرو برای عموم است، اپلیکیشن‌های اختصاصی زیادی برای آن وجود ندارد. 

 visionOS

اولین گام اپل 

در اولین قدم اپل، تمامی برنامه‌های آیپد را برای ویژن پرو فعال کرد و می‌توان این اپلیکشین‌ها را برای ویژن پرو نیز دانلود کرد.

این اقدام کافی نیست زیرا ویژن پرو فراتر از آیپد و سایر محصولات اپل توانایی دارد و پتانسیل آن با استفاده از اپلیکیشن‌های آیپد هدر می‌رود. 

VisionPro

فروشگاه ویژن پرو

با ایجاد فروشگاه دیجیتال ویژن پرو، ارائه شدن برنامه های اختصاصی این دیوایس آغاز شد. در روز های اول راه اندازی این بازار 400 برنامه مختلف برای ویژن پرو مهیا شد. این بازار هروز در حال گسترده شدن است. در نهایت امروز، معاوت بازاریابی اپل طی یک توییت اعلام کرد که برنامه اختصاصی ویژن پرو که با نام visionOS  شناخته می شود به هزار اپلیکیشن رسیده است.

visionPro

هزار اپلیکیشن کم نیست؟

با سر زدن به اپ استور می‌توان دید برای دیوایس آیفون 1.8 میلیون اپلیکیشن آماده دانلود بوده در حالی که این عدد برای ویژن پرو هزار است. در صورتی اعداد را در کنار تاریخ توسعه آن ها نگاه کنیم، متوجه می شویم برای تولید 1.8 میلیون اپلیکیشن 17 سال زمان نیاز بوده در حالی که ویژن پرو 2 هفته در دسترسی عموم قرار دارد.  


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید