استوار مثل کوهجاری مثل رود

باتری گلکسی S24 نسبت به S23 بسیار قوی‌تر است

در تست‌های گرفته شده از باتری گوشی گلکسی S24، مشخص شده که این گوشی به طور میانگین 12 ساعت و 6 دقیقه شارژ نگه می‌دارد. یعنی 39 دقیقه بیشتر از گوشی نسل قبلی (گلکسی S23) به نیاز‌های شما جواب خواهد داد.

آموزشی تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۱-۱۱
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
باتری گلکسی S24 نسبت به S23 بسیار قوی‌تر است

طبق تست‌های گرفته شده از باتری گوشی گلکسی S۲۴ معمولی، این گوشی موبایل پیشرفت قابل قبولی را در زمینه باتری نسبت به گوشی گلکسی S۲۳ داشته است. همچنین باید به این نکته نیز توجه کرد که گوشی گلکسی S۲۴ از لحاظ قیمتی تفاوتی با گوشی گلکسی S۲۳ ندارد.

گوشی گلکسی S۲۴ به طور میانگین، ۳۹ دقیقه بیشتر از گلکسی S۲۳ شارژ نگه می‌دارد!

با توجه به نتایجی که از عملکرد باتری گوشی گلکسی S۲۴ منتشر شده است، این گوشی ۲۳ ساعت و ۲۶ دقیقه برای حالت مکالمه، ۱۷ ساعت و ۴۰ دقیقه برای مشاهده ویدیو، ۹ ساعت و ۴۶ دقیقه برای وب گردی و ۷ ساعت و ۳۴ دقیقه برای بازی کردن، به نیاز‌های شما پاسخ می‌دهد.

البته این زمان‌های گفته شده مربوط وقتی است که صرفاً همان کار گفته شده را با گوشی انجام دهید.

 

عملکرد باتری گلکسی S24

اگر با گوشی گلکسی S۲۴ در طول روز فعالیت‌هایی از جمله بازی کردن، ویدیو دیدن، وب گردی و مکالمه کردن را انجام دهیم و به هر فعالیت به ترتیب ۲۰ درصد، ۳۰ درصد، ۳۰ درصد و ۲۰ درصد را اختصاص دهیم، این گوشی حدود ۱۲ ساعت و ۶ دقیقه طول می‌کشد که باتری آن از ۱۰۰ درصد به ۰ برسد و گوشی خاموش شود.

حالا اگر همین کار‌ها را به طور مشابه با گوشی گلکسی S۲۳ انجام دهیم، باتری این گوشی حدود ۱۱ ساعت و ۲۷ دقیقه طول می‌کشد که از ۱۰۰ درصد به صفر برسد. این آزمایش نشان می‌دهد که باتری گوشی گلکسی S۲۴ حدوداً ۳۹ دقیقه بیشتر از گوشی گلکسی S۲۳ به نیاز‌های شما پاسخ می‌دهد.

البته باید به این نکته نیز توجه کرد که گوشی گلکسی S۲۴ از باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره‌مند شده است اما در مقابل، گوشی گلکسی S۲۳ از یک باتری با ظرفیت ۳۹۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند.

مقایسه عملکرد باتری گلکسی S24 و گلکسی S23

 

گوشی گلکسی S۲۴ از لحاظ قیمتی هیچ تفاوتی با گوشی گلکسی S۲۳ ندارد. گوشی گلکسی S۲۴ در اکثر بخش‌ها تفاوت محسوسی را با نسل قبل خود دارد. حالا به نظر شما تا چه اندازه ارزش دارد که گوشی نسل قبلی را با گوشی نسل جدیدتر تعویض کنیم؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید