استوار مثل کوهجاری مثل رود

چگونه دوربین گوشی شیائومی را بروزرسانی کنیم؟

اگر عملکرد دوربین گوشی شیائومی شما دچار اختلال شده است و مثل سابق عمل نمی‌کند و با افت کیفیت رو به رو شده است، حتماً این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید.

آموزشی تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۱-۱۷
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
چگونه دوربین گوشی شیائومی را بروزرسانی کنیم؟

شاید برای بعضی از کاربران گوشی‌های شیائومی سؤال باشد که چگونه دوربین گوشی خود را باید آپدیت کنیم؟ برای پاسخ به این سؤال و همچنین آموزش نکاتی درباره این موضوع، این مقتله را تا انتها دنبال کنید.

بروزرسانی دوربین گوشی‌های شیائومی به چه منظور و چگونه است؟

بروزرسانی دوربین گوشی‌های شیائومی مساله‌ای است که ذهن خیلی از کاربران را به خود مشغول کرده است. به منظور آپدیت و برورسانی دوربین گوشی‌های شیائومی یک راه در پیش دارید. شما باید به "تنظیمات" گوشی مراجعه کنید و سپس به قسمت "درباره تلفن" یا about phone بروید. در اینجا، شما باید وارد قسمت آپدیت گوشی شوید و ببینید که آیا آپدیت نرم‌افزاری جدیدی برای گوشی شما ارائه شده است یا خیر. اگر برای گوشی شما آپدیتی ارائه شده بود، حتماً این آپدیت را دریافت کنید و سپس آن را روی گوشی اعمال کنید.

دوربین گوشی شیائومی

آپدیت دوربین گوشی‌های شیائومی، در همین قسمت آپدیت نرم‌افزاری گنجانده شده است. شما همیشه سعی کنید گوشی خود را بروز نگه دارید تا برای گوشیتان مشکلی به وجود نیاید. هرگاه حس کردید که سرعت عکس گرفتن یا فیلم گرفتن گوشیتان نسبت به قبل کمتر شده است، باید نسبت به آپدیت برنامه دوربین اقدام نمایید.

آپدیت دوربین گوشی، در اصل کیفیت عکس‌ها را تغییر نمی‌دهد و بیشتر بر روی پردازش نرم‌افزاری و افکت‌های تصاویر تمرکز دارد. آپدیت دوربین می‌تواند میزان پیکسل عکس‌ها را افزایش دهد و قابلیت‌های بیشتری را در اختیار شما قرار دهد. با قابلیت‌های بیشتری که در آپدیت دوربین گوشی شیائومی در اختیار شما قرار می‌گیرد، شما تجربه استفاده بهتری را از دوربین گوشی خواهید داشت.

دوربین گوشی

پس در کل اگر بخواهیم به طور خلاصه درباره آپدیت دوربین گوشی‌های شیائومی با شما حرف بزنیم، باید بگوییم که با آپدیت دوربین گوشی، رزولوشن عکس‌ها افزایش نمی‌یابد و شما فقط با امکانات و پردازش تصویر بهتری رو به رو خواهید شد. به منظور ارتقا سطح عکس‌ها، باید گوشی خود را تعویض کنید. تا حالا برای شما پیش آمده است که دوربین گوشی شیائومی خود را آپدیت کنید یا خیر؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید