استوار مثل کوهجاری مثل رود

چگونه در شیائومی تم دانلود کنیم؟ (نصب تم در گوشی شیائومی)

تم یکی از راحت‌ترین راه‌ها زیبا کردن بیشتر تلفن‌های همراه است. در این نوشته می‌خواهیم ببینیم چطور می‌توانیم در گوشی‌های شیائومی از تم استفاده کنیم.

آموزشی تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۰۹-۰۵
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
چگونه در شیائومی تم دانلود کنیم؟ (نصب تم در گوشی شیائومی)

می‌توان گفت شیائومی یکی از اولین برندهایی بود که با به کارگیری تم یک قابلیت منحصر به فرد و صفحه نمایشی جذاب‌تر را در دسترس کاربران خود قرار داد.

اما چطور می‌توان از تم‌های متنوع شیائومی استفاده کرد. در ادامه مرحله به مرحله با نحوه‌ی استفاده از تم‌های شیائومی آشنا می‌شویم.

1. ایجاد حساب کاربری Mi

تقریبا می‌توان گفت برای استفاده از اکثر قابلیت‌های گوشی‌های شیائومی شما به ساخت یک حساب کاربری Mi نیاز دارید و بنابراین اولین کاری که باید انجام بدهید این است که حساب کاربری MI خود را بسازید.

برای ساخت حساب کاربری خود می‌توانید از سایت account.xiaomi.com استفاده کنید. البته که در پنل تنظیمات هم در بخش Mi account می‌توانید حساب کاربری خود را بسازید. با هر روشی که می‌توانید حساب کاربری خود را بسازید تا به سراغ مراحل بعدی برویم.

ایجاد حساب کاربری Mi

2. جستجو در برنامه‌ تم

شما به محض اینکه حساب کاربری خود را بسازید می‌توانید تم مورد علاقه‌ خود را پیدا و دانلود کنید. برای پیدا کردن تم مور علاقه‌ی خود کافی است برنامه‌ تم را باز کنید؛ در صفحه‌ی اصلی دسته‌بندی‌های مختلف و متنوعی را می‌بینید که می‌توانید در گوشی خود استفاده کنید.

این دسته بندی‌ها انتخاب‌های متنوعی را در دسترس شما قرار می‌دهند و حتی در پایین صفحه می‌توانید پیشنهادهای روز را پیدا کنید.

3. دانلود و اجرای تم

اگر تم مورد علاقه‌ خود را پیدا کردید و می‌خواهید از آن استفاده کنید؛ وارد صفحه‌ اصلی تم شوید، در پایین صفحه دکمه‌ سبز رنگ دانلود وجود دارد، بر روی دکمه کلیک کنید و صبر کنید تا تمام شود.

به محض اینکه دانلود تمام شود؛ دکمه‌ی سبز رنگ به اجرا تبدیل می‌شود و شما می‌توانید با استفاده از آن تم انتخابی خود را بر روی گوشی اجرا کنید.

4. مدیریت تم‌ها

دسترسی به تم‌هایی که پیش از این دانلود کرده‌اید هم از طریق برنامه و هم از طریق پنل تنظیمات در قسمت تم‌ها برای شما ممکن است و برای اجرای آنها باید همان مراحل قبلی را انجام دهید تا دوباره بر روی تلفن همراه شما فعال شود.

اگر می‌خواهید تم‌های دانلودشده‌ قبلی را پاک کنید می‌توانید از دو روش استفاده کنید؛ با استفاده از پنل تنظیمات می‌توانید تک به تک تم‌هایی که دیگر استفاده نمی‌کنید با استفاده از آیکون سطل آشغال در گوشه‌ راست صفحه پاک کنید.

اما اگر می‌خواهید همه‌ی تم‌هایی که دیگر استفاده ندارید را یک مرتبه پاک کنید باید از برنامه‌ی تم استفاده کنید؛ با استفاده از آیکون لبخند تمام تم‌های دانلود شده را در یک صفحه می‌توانید ببینید و در آنجا با نگه داشتن انگشت بر یک مورد می‌توانید تمام موارد مدنظر خود را انتخاب کنید و با استفاده از آیکون سطل آشغالی که در صفحه وجود دارد تمام تم‌های انتخاب شده را پاک کنید.

    مدیریت تم در گوشی‌های شیائومی


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید