استوار مثل کوهجاری مثل رود

گوشی ردمی K70 اولترا با تراشه پرچمدار دایمنسیتی 9300 رونمایی می‌شود

شیائومی قصد دارد مدل ارتقا یافته ردمی K۷۰ پرو را با نام ردمی K۷۰ اولترا وارد بازار کند. این گوشی در بخش‌های دوربین، باتری و پردازنده، نسبت به مدل قبلی بهبود یافته‌ است.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۰۹-۱۴
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
گوشی ردمی K70 اولترا با تراشه پرچمدار دایمنسیتی 9300 رونمایی می‌شود

کمپانی شیائومی اخیرا برنامه جدیدی را در پیش گرفته است و پس از رونمایی از مدل‌های معمولی و استاندارد، سراغ رونمایی از مدل اولترا می‌رود. این کار در مدل‌های شیائومی سری ۱۳ و شیائومی سری ۱۴ و چند مدل دیگر تکرار شد و استقبال خوبی نیز از مدل‌های اولترا صورت گرفت. حالا نوبت به ردمی K۷۰ رسیده است که پس از رونمایی از مدل‌های معمولی، E و پرو، مدل اولترا را رونمایی کند. این گوشی در حد و اندازه گوشی‌های پرچمدار ظاهر می‌شود و قرار است با تراشه دایمنسیتی ۹۳۰۰ وارد میدان شود.

مشخصات ردمی K70 اولترا

گوشی ردمی K70 اولترا پرچمدار جدید شرکت شیائومی است

ردمی K۷۰ اولترا جدیدترین عضو خانواده ردمی K۷۰ خواهد بود و در کنار ردمی K۷۰ پرو در دسته پرچمداران جدید این شرکت چینی قرار می‌گیرند. این گوشی تا حدودی نسخه ارتقا یافته ردمی K۷۰ پرو به حساب می‌آید. تراشه استفاده شده در گوشی ردمی K۷۰ اولترا، دایمنسیتی ۹۳۰۰ خواهد بود که عملکرد نسبتاً بهتری نسبت به تراشه استفاده شده در گوشی ردمی K۷۰ پرو (اسنپدراگون ۸ نسل ۳) به ثبت رسانده است.

مشخصات ردمی K70 اولترا
بیشتر بخوانید: مشخصات گوشی ردمی K۷۰ E

در بخش دوربین نیز این گوشی از لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و اولتراواید ۱۰۸ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. این گوشی از یک باتری قدرتمند ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی برخوردار است که با توجه به بهینه‌تر شدن تراشه این گوشی، عملکرد خوبی دارد و مدت زمان زیادی به شما جواب می‌دهد. همچنین طبق شایعاتی که به گوش می‌رسد، گوشی ردمی K۷۰ اولترا قرار است از قابلیت شارژ سریع ۱۵۰وات نیز استفاده کند.

مشخصات ردمی K70 اولترا
گوشی‌های سری ردمی K۷۰ لقب قاتل را به خود اختصاص داده‌اند؛ هم قاتل میان رده‌ها(ردمی K۷۰ و ردمی K۷۰ E) و هم قاتل پرچمداران(ردمی K۷۰ پرو و ردمی K۷۰ اولترا). این گوشی‌ها با توجه به مشخصات و کانفیگی که دارند، از قیمت بسیار پایینی برخوردارند و به همین دلیل است که به آن‌ها چنین لقبی داده‌اند. ردمی K۷۰ اولترا احتمالاً در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ معرفی و به بازار عرضه خواهد شد.


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید