استوار مثل کوهجاری مثل رود

سیستم عامل iOS 16 محبوب‌تر از iOS 17 است!

طبق آماری که منتشر شده است، میزان استفاده کاربران از سیستم عامل iOS 16 در بازه مشابه در سال 2023، بیشتر از سیستم عامل iOS 17 بوده است. سیستم عامل iOS 16 حدوداً 5 درصد محبوب‌تر از سیستم عامل iOS 17 است.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۱-۱۷
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
سیستم عامل iOS 16 محبوب‌تر از iOS 17 است!

آمار‌ها نشان می‌دهند که کاربرانی که از گوشی‌ اپل استفاده می‌کنند، چندان مایل به دریافت سیستم عامل iOS ۱۷ نبوده‌اند و هنوز از همان سیستم عامل قدیمی iOS ۱۶ در گوشی‌های خود استفاده می‌کنند.

در حال حاضر حدود ۷۶ درصد از گوشی‌های آیفون که قابلیت دریافت آپدیت iOS ۱۷ را دارند، اقدام به نصب آن کرده‌اند. این در صورتی است که در همین بازه زمانی، حدود ۸۱ درصد از گوشی‌هایی که آپدیت iOS ۱۶ را دریافت می‌کردند، اقدام به نصب و فعالسازی آن کرده بودند.

به نظر می‌رسد که سیستم عامل iOS 17 نتوانسته انتظارات را برآورده کند!

طبق آماری که یکی از سایت‌های معتبر خارجی منتشر کرده، از سیستم عامل iOS ۱۷ استقبال خوبی به عمل نیامده است. با توجه به اینکه اپل سعی کرده در آپدیت iOS ۱۷ امکانات و قابلیت‌های چشم‌نواز و جذابی را ارائه دهد، مشتریان باز هم راضی به نصب و بروزرسانی این سیستم عامل نشده‌اند. سیستم عامل iOS ۱۷ دارای آپدیت‌های کوچکی از جمله iOS ۱۷.۳، iOS ۱۷.۲.۱، iOS ۱۷.۲، iOS ۱۷.۱.۲، iOS ۱۷.۱ بوده که تمامی این‌ها، نشان می‌دهد سیستم عامل iOS ۱۷ دارای باگ‌های زیادی بوده است.

iOS 16 محبوب تر از iOS 17 است

مشکلات مربوط به اتصال به شبکه وایفای، مشکلات مربوط به اتصال به شبکه‌های تلفن همراه و همچنین مشکلاتی امنیتی موجود در این سیستم عامل، تنها گوشه‌ای از باگ‌ها و مشکلات iOS ۱۷ هستند. البته کمپانی اپل سعی کرده تا در آخرین آپدیت کوچکی که برای این سیستم عامل منتشر کرده است، تمامی مشکلات نام برده را حل کند.

آمار نشان می‌دهند که در بین گوشی‌هایی که در ۴ سال اخیر منتشر شده‌اند، تنها ۷۶ درصد آن‌ها به سیستم عامل iOS ۱۷ مجهز گردیده‌اند و حدود ۲۰ درصد از آن‌ها هنوز از سیستم عامل iOS پیروی می‌کنند و مابقی، به سیستم عامل‌های قدیمی‌تر هنوز وفادار هستند. در بازه زمانی مشابه در سال ۲۰۲۳، حدود ۸۱ درصد از گوشی‌هایی که تا ۴ سال قبلش تولید شده بودند، از iOS ۱۶ استفاده می‌کردند. این مهر تأییدی بر نامحبوب بودن سیستم عامل iOS ۱۷‌ زده است.

درصد استفاده از iOS 16 و iOS 17

در بین تمامی گوشی‌های اپل، فقط ۶۶ درصد به سیستم عامل iOS ۱۷ مجهز شده‌اند و ۲۳ درصد نیز هنوز از iOS ۱۶ استفاده می‌کنند. اما طبق همین آمار، میزان استقبال از سیستم عامل iPadOS ۱۷ که در تبلت‌های کمپانی اپل مورد استفاده قرار می‌گیرد، بیشتر از سیستم عامل iPadOS ۱۶ بوده است.

حالا کمپانی اپل به منظور جبران این شکست، قصد دارد که در سیستم عامل iOS ۱۸ گوشی‌های خود را به قابلیت هوش مصنوعی مجهز کند. البته احتمال می‌رود که قبل از عرضه سیستم عامل iOS ۱۸، یک آپدیت کوچک به منظور رفع تمامی باگ‌های موجود را با نام iOS ۱۷.۴ منتشر کند. نظر شما درباره عملکرد سیستم عامل iOS ۱۷ چیست؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید