استوار مثل کوهجاری مثل رود

پولی شدن هوش مصنوعی سامسونگ پس از 2025؛ البته با قابلیت‌های جدید

مدیر بخش گوشی‌های هوشمند سامسونگ در مصاحبه با یکی از رسانه‌های کره‌ای اعلام کرد که سامسونگ هنوز تصمیم قطعی خود را در رابطه با آینده هوش مصنوعی اتخاذ نکرده است. اما کمپانی سامسونگ قصد دارد قابلیت‌های اضافه‌تری را در قبال پرداخت هزینه، به این هوش مصنوعی اضافه کند.

آموزشی تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۱-۱۰
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
پولی شدن هوش مصنوعی سامسونگ پس از 2025؛ البته با قابلیت‌های جدید

رئیس بخش گوشی‌های هوشمند سامسونگ طی بیانیه‌ای از آینده هوش مصنوعی سامسونگ (Galaxy AI) سخن گفت. طبق صحبت‌های تی‌ام رو، سامسونگ هنوز تصمیم قطعی خود را درباره آینده (از سال ۲۰۲۵ به بعد) این هوش مصنوعی نگرفته است. اما چیزی که تأیید شده، این است که سامسونگ قصد دارد به این هوش مصنوعی قابلیت‌هایی را اضافه کند که آن‌ها فقط با خرید اشتراک در دسترس قرار خواهند گرفت.

احتمالاً فقط بخشی از هوش مصنوعی سامسونگ پس از سال ۲۰۲۵ رایگان خواهد بود!

قبلاً سامسونگ در مراسم رونمایی از گوشی‌های سری گلکسی S۲۴ اعلام کرده بود که هوش مصنوعی سامسونگ (Galaxy AI) فقط تا پایان سال ۲۰۲۵ رایگان خواهد بود. کمپانی سامسونگ اطلاعات بیشتری را در این باره عنوان نکرد تا اینکه مدیر بخش گوشی‌های هوشمند این شرکت، در این باره با یکی از رسانه‌های کره‌ای به گفت‌و‌گو پرداخت.

در این مصاحبه، تی‌ام رو این گونه بیان کرد که:

بر اساس تجزیه و تحلیل ما، نیاز‌ها به هوش مصنوعی متفاوت است. مشتریانی وجود خواهند داشت که از قابلیت‌های هوش مصنوعی به‌صورت رایگان استفاده می‌کنند. از طرف دیگر، ممکن است مشتریانی داشته باشیم که ویژگی‌های قدرتمندتری را بخواهند و حتی حاضر باشند برای آن هزینه پرداخت کنند. بنابراین ما تمام این عوامل را در تصمیمات آینده‌ی خود در نظر خواهیم گرفت.

هوش مصنوعی سامسونگ

بر اساس این حرف، سامسونگ در سال ۲۰۲۶ قابلیت‌های جدیدتری را بر اساس نیاز مشتریان به گوشی‌های خود در قالب این هوش مصنوعی، اضافه خواهد کرد.

هوش مصنوعی جدید سامسونگ قطعاً پولی خواهد بود و شما برای استفاده از آن باید اشتراک بخرید.

بیشتر بخوانید: هوش مصنوعی سامسونگ در سری گلکسی S24 سامسونگ چه امکاناتی دارد؟

همچنین تی‌ام رو عنوان کرد که سامسونگ در سودای این است که بتواند تا پایان سال ۲۰۲۴ میلادی، بیش از ۱۰۰ میلیون از دستگاه‌های خود را به این هوش مصنوعی مجهز سازد. به نظر شما سامسونگ قصد دارد علاوه بر گوشی‌های پرچمدار نسل قبلی، پای این هوش مصنوعی را به گوشی‌های میان رده نیز باز کند؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید